نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
شما اول تماس بگیر سپنتا تا در جریان باشی

شماره پشتیبانی همین هست.(با خود بخش های دیگشون مثل فروش و پشتیبانی adsl صحبت کنید خودشون میگند شماره قنی و کلا بخش دیتاسنتر را.)

بقیه واحد ها هستند همه ولی دیتاسنتر نیست.

در مورد روال کارهای داخلیشون هم تا حدودی بیشتر از شما اطلاع داریم. (3 سال پیش بنده از نت سپنتا استفاده میکردم و پرتالشون میدونم چیه ، یکی از افراد گروه روبینا هم در سپنتا مشغول بودند، بیشتر نمیگم ... )

بله یک روز کامل پاسخ داده نشه یعنی پشتیبانی نداریم.


پ.ن : 1 روز دیتاسنتر جواب نده ؟ به عمق فاجعه فکر کردید ؟ یعنی اینقدر عادیه ؟ فرض کنید سرور شما از صبح خاموشه و مشتریهاتون ... بازم همین را میگید ؟


مرتضی در مورد تلفن واجب شد یک روز روت تست کنم :ی :P(بماند حالا چه تستی خودت میدونی :ی )


یا حق
من مظورم پورتال کاربر اینترنت نبود اونو منم دیدم خیلیم باحاله ما از امککاناتش کسب درآمد داشتیم

حالا ایشالا جواب دادن دلیلش رو بپرس

ما آماده هر نوع آزمایشی هستیم