نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 38

موضوع: کولو در ایران - نیاز به مشاوره سخت افزاری

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #19
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : کولو در ایران - نیاز به مشاوره سخت افزاری

    نقل قول نوشته اصلی توسط tizparvaz نمایش پست ها
    شاید برای کاربراشون پرتال دارن شاید شماره تماس مستقیم بدن انکه نمیشه بگیم چون جواب ندادن پشتیبانی ندارن یعنی اگر شخصی با شما تماس گرفت 1 روز تلفن جواب ندید یعنی روبیناسرور پشتیبانی نداره ؟
    شما اول تماس بگیر سپنتا تا در جریان باشی

    شماره پشتیبانی همین هست.(با خود بخش های دیگشون مثل فروش و پشتیبانی adsl صحبت کنید خودشون میگند شماره قنی و کلا بخش دیتاسنتر را.)

    بقیه واحد ها هستند همه ولی دیتاسنتر نیست.

    در مورد روال کارهای داخلیشون هم تا حدودی بیشتر از شما اطلاع داریم. (3 سال پیش بنده از نت سپنتا استفاده میکردم و پرتالشون میدونم چیه ، یکی از افراد گروه روبینا هم در سپنتا مشغول بودند، بیشتر نمیگم ... )

    بله یک روز کامل پاسخ داده نشه یعنی پشتیبانی نداریم.


    پ.ن : 1 روز دیتاسنتر جواب نده ؟ به عمق فاجعه فکر کردید ؟ یعنی اینقدر عادیه ؟ فرض کنید سرور شما از صبح خاموشه و مشتریهاتون ... بازم همین را میگید ؟


    مرتضی در مورد تلفن واجب شد یک روز روت تست کنم :ی :P(بماند حالا چه تستی خودت میدونی :ی )


    یا حق
    ویرایش توسط RoobinaServer : February 13th, 2013 در ساعت 19:33
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •