دوستان تاپیک :
کولو در ایران - نیاز به مشاوره سخت افزاری
حالا تبدیل شد به تاپیک سپنتا :ی
پ.ن : از ساعت 11 تا همین الان که ساعت 7 هست پشتیبانی سپنتا پاسخ گو نیست. درموردش بیشتر صحبت نکنید.
دوستان تاپیک :
کولو در ایران - نیاز به مشاوره سخت افزاری
حالا تبدیل شد به تاپیک سپنتا :ی
پ.ن : از ساعت 11 تا همین الان که ساعت 7 هست پشتیبانی سپنتا پاسخ گو نیست. درموردش بیشتر صحبت نکنید.
میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
شما اول تماس بگیر سپنتا تا در جریان باشی
شماره پشتیبانی همین هست.(با خود بخش های دیگشون مثل فروش و پشتیبانی adsl صحبت کنید خودشون میگند شماره قنی و کلا بخش دیتاسنتر را.)
بقیه واحد ها هستند همه ولی دیتاسنتر نیست.
در مورد روال کارهای داخلیشون هم تا حدودی بیشتر از شما اطلاع داریم. (3 سال پیش بنده از نت سپنتا استفاده میکردم و پرتالشون میدونم چیه ، یکی از افراد گروه روبینا هم در سپنتا مشغول بودند، بیشتر نمیگم ...)
بله یک روز کامل پاسخ داده نشه یعنی پشتیبانی نداریم.
پ.ن : 1 روز دیتاسنتر جواب نده ؟ به عمق فاجعه فکر کردید ؟ یعنی اینقدر عادیه ؟ فرض کنید سرور شما از صبح خاموشه و مشتریهاتون ... بازم همین را میگید ؟
مرتضی در مورد تلفن واجب شد یک روز روت تست کنم :ی :P(بماند حالا چه تستی خودت میدونی :ی )
یا حق
ویرایش توسط RoobinaServer : February 13th, 2013 در ساعت 19:33
میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)