من خیلی کم وارد حساب کاربریم تو سایت های ثبت دامنه یا هاستینگ میشم چون نیازی به لاگین ندارم و بعد از چند ماه رمز حساب کاربریمو هم توی پنل اون شرکت فراموش کردم.

شاید اسم بردن یه جور تخریب به حساب بیاد ولی من در مورد بعضی، پشیزی اهمیت نمیدم مخصوصا در مورد ****** که پشتیبانیش درک کافی برای پاسخدهی به کاربراش رو نداره.

من از دیشب دارم بهشون میگم نمیتونم وارد حساب کاربریم تو سایت شما و همچنین پنل اصلی دامنه بشم ولی پشتیبانی شریف این شرکت فقط بلد بگن :

شما می توانید از طریق لینک راهنمای زیر وارد ناحیه کاربری خود شوید و سپس ایمیل ناحیه کاربری خود را تغییر دهید.
پس از اعمال تغییرات درخواست خود را با ایمیل جدید ناحیه کاربری ارسال نمایید تا در صورت تمایل ایمیل کنترل پنل دامنه شما تغییر نماید.:

تغییر ایمیل ناحیه کاربری:

تغییر ایمیل ناحیه کاربری - پرتال پشتیبانی
در صورتی که این پاسخ مشکل شما را حل ننمود این تیکت را تا رفع مشکل ادامه دهید
من دارم میگم نره این اقا میگه بدوش!

حالم از شرکت هایی که فکر میکنند که تنها با لفظ قلم صحبت کردن مشتری راضی میشه بهم میخوره ...