نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 102 از 166 نخستنخست ... 252929899100101102103104105106112152 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,011 تا 1,020 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

  1. #1011
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط noyfound نمایش پست ها
    ایمیلی مبتنی بر غير فعال شدن درگاه واسطه از فرداشب دریافت كردم ، این غيرفعال شدن 72 ساعته درگاه مستقیم رو كه شامل نمیشه ؟!
    با سلام خدمت شما،
    همانطور که اعلام شد فقط درگاه پرداخت اینترنتی واسطه
    موفق باشید.

  2. # ADS




     

  3. #1012
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط RapB0y نمایش پست ها
    سلام جناب عادل
    سیستم پیام کوتاه برای تراکنش ها و تسویه حساب ها و ورود کاربر به سایت راه اندازی میکنید؟
    با تشکر
    با سلام خدمت شما،
    اطلاع رسانی با پیامک برای هر تراکنش به دلیل حجم بالای تراکنش یک یا چند فروشنده، عملا" غیر ممکن می باشد.
    در نظر داریم برای ثبت نام و زمان واریز تسویه حساب ها پیامک ارسال نماییم (به صورت کاملا" رایگان برای فروشنده و فقط جهت اطلاع رسانی)
    گزارش ورود ها به سیستم در ناحیه کاربری وجود دارد. هر کدام که سبز رنگ است یعنی بر روی دکمه خروج کلیک شده و به صورت کامل از سیستم خارج شدید و هرکدام که قرمز است دقیقا" برعکس می باشد.
    شاد باشید.

  4. #1013
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط rapfather نمایش پست ها
    آقای عادل برای پیگیری واریزی های پایا که پنج شنبه انجام شده بانک فعلا رفع مسعولیت کرده.
    تاریخ ثبت 2013/02/05
    ساعت ثبت 06:21:51
    مبلغ 531300
    تاریخ واریز 2013/02/07
    ساعت واریز 14:42:20
    نوع واریز وب سرویس شبا
    تاریخ ثبت حواله بین بانکی : ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
    شماره سپرده مبدا : ۳۹۱۰.۸۰۰۰.۱۰۷۸۴۴۴۵.۱
    شماره شبای مقصد :
    مبلغ انتقال : ******
    نام بانک مقصد : ملت
    فرستنده : سپهر مميز عادل
    فروشنده گرامی،
    همانطور که بارها اعلام شد و حتی جدول زمان بندی واریزی های بانک پاسارگاد هم ضمیمه شد، حواله از طرف حساب ما با جزئیاتی که در ایمیل واریز درخواست شما وجود دارد توسط بانک پاسارگاد انجام شده است.
    بار ها سایر فروشندگان جهت پیگیری به ما رجوع کرده بودند که همیشه از طرف بانک این جمله اعلام می شد :
    حواله شما به بانک مرکزی ارسال شده ؛ (و اگر روز بعد از انجام حواله پیگیری می شد، اعلام می کردند : ) حواله شما به بانک مرکزی ارسال شده و تاییدیه آن از بانک مقصد دریافت شده است.
    لذا همانطور که در ایمیل اطلاع رسانی هم ذکر شده است، جهت پیگیری حواله های بین بانکی پایا و یا واریزی های شتابی از بانک مقصد (یعنی بانک خودتان) پیگیری نمایید.
    پیروز باشید.

  5. #1014
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : Re: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    چقدر زمان میبره درگاه جدید اضافه بشه ؟الان فکر کنم تقریبا یک ماهی میشه که شرکت ثبت کردید ولی خبری از درگاه بانکی جدید نیست ...آیا تا اوایل اسفند درگاهی اضافه خواهد شد ؟
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    متاسفانههیچ کدام از کارهای ما به صورت معقول به اتمام نرسیده؛
    هم اکنون پس از گذشت بیشتر از 1 ماه هنوز روزنامه رسمی ما ثبت نشده و ما با کپی برابر اصل آن اقدام به دریافت درگاه نمودیم.
    از طرفی هم تغییر و انتقال از سیستم شتاب به شاپرک، باعث شده که درخواستها با تاخیر انجام شود و یا مشکلاتی به وجود بیاید.
    هم اکنون منتظریم که تمامبی مراحل تکمیل شود و اول درگاه بانک پارسیان و سپس درگاه بانک سامان را به سیستم اضافه کنیم.
    در رابطه با درگاه بانک ملت، هنوز برنامه ریزی دقیقی نداریم؛
    سربلند باشید.

  6. #1015
    عضو انجمن rapfather آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    164
    تشکر تشکر کرده 
    10
    تشکر تشکر شده 
    123
    تشکر شده در
    96 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    فروشنده گرامی،
    همانطور که بارها اعلام شد و حتی جدول زمان بندی واریزی های بانک پاسارگاد هم ضمیمه شد، حواله از طرف حساب ما با جزئیاتی که در ایمیل واریز درخواست شما وجود دارد توسط بانک پاسارگاد انجام شده است.
    بار ها سایر فروشندگان جهت پیگیری به ما رجوع کرده بودند که همیشه از طرف بانک این جمله اعلام می شد :
    حواله شما به بانک مرکزی ارسال شده ؛ (و اگر روز بعد از انجام حواله پیگیری می شد، اعلام می کردند : ) حواله شما به بانک مرکزی ارسال شده و تاییدیه آن از بانک مقصد دریافت شده است.
    لذا همانطور که در ایمیل اطلاع رسانی هم ذکر شده است، جهت پیگیری حواله های بین بانکی پایا و یا واریزی های شتابی از بانک مقصد (یعنی بانک خودتان) پیگیری نمایید.
    پیروز باشید.
    متاسفانه بانک کارو انجام نمیده.من به شعبه رجوع میکنم میگه ما چیزی دریافت نکردیم.آیا راه دیگه ای برای پیگیری نیستش؟مرکزی که زگ بزنیم,شماره پشتیبانی بانکی یا.......

  7. #1016
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط rapfather نمایش پست ها
    متاسفانه بانک کارو انجام نمیده.من به شعبه رجوع میکنم میگه ما چیزی دریافت نکردیم.آیا راه دیگه ای برای پیگیری نیستش؟مرکزی که زگ بزنیم,شماره پشتیبانی بانکی یا.......
    کاربر گرامی،
    رسید حواله به ایمیل شما ارسال شده است.
    جهت پیگیری از بانک پاسارگاد، در روزها و ساعات اداری با شماره 02182891593 و یا 02182891190 تماس بگیرید و با توجه به رسید اعلام شده پیگیری نمایید.
    همانطور که میدانید سیستم واریز وجه ما هوشمند و خودکار می باشد و بدون دخالت دست واریزی ها را انجام داده و رسید را دریافت و گزارش می دهد؛ پس هیچ گونه مشکلی نباید وجود داشته باشد.
    شما هم نیاز نیست حضوری به جایی بروید؛ کاملا" آسان و به صورت تلفنی از بان پاسارگاد(بانک مبدا) و یا بانک مقصد (بانک خودتان) پیگیری نمایید.
    سر افراز باشید.

  8. #1017
    عضو جدید Snowa آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    نوشته ها
    15
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    54
    تشکر شده در
    46 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    کاربر گرامی،
    رسید حواله به ایمیل شما ارسال شده است.
    جهت پیگیری از بانک پاسارگاد، در روزها و ساعات اداری با شماره 02182891593 و یا 02182891190 تماس بگیرید و با توجه به رسید اعلام شده پیگیری نمایید.
    همانطور که میدانید سیستم واریز وجه ما هوشمند و خودکار می باشد و بدون دخالت دست واریزی ها را انجام داده و رسید را دریافت و گزارش می دهد؛ پس هیچ گونه مشکلی نباید وجود داشته باشد.
    شما هم نیاز نیست حضوری به جایی بروید؛ کاملا" آسان و به صورت تلفنی از بان پاسارگاد(بانک مبدا) و یا بانک مقصد (بانک خودتان) پیگیری نمایید.
    سر افراز باشید.
    آقای عادل شما هاست یا سرورتون که مال ایرانه از کدوم شرکت گرفتید ؟

    اگر میشه از پیغام خصوصی بفرمایید یا همینجا .

  9. #1018
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط Snowa نمایش پست ها
    آقای عادل شما هاست یا سرورتون که مال ایرانه از کدوم شرکت گرفتید ؟

    اگر میشه از پیغام خصوصی بفرمایید یا همینجا .
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    کلیه سیستم ها و سایتهای "شرکت یگانه دانه پیشرو" بر روی سرور های اختصاصی میزبانی می شود.
    وب سرور + پلاگینها + ماژول های آن به صورت اختصاصی و تنظیم شده کامپایل و اجرا شده اند.
    تمامی سرویس های داخلی سرور توسط خودمان مدیریت و کنترل می شوند.
    سرور در دیتا سنتر تبیان نت تهران بوده و از طریق شرکت پارس پروا سیستم با نام تجاری پارس پکتهیه شده است.
    پیروز باشید

  10. #1019
    عضو انجمن rapfather آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    164
    تشکر تشکر کرده 
    10
    تشکر تشکر شده 
    123
    تشکر شده در
    96 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    جناب عادل.هیچ درگاهیی بهتر از پارسیان نیست.شما 4ماه پیش قول دادید این درگاهو بالا بیارید.ولی متاسفانه فقط یک درگاه بیشتر ندارید.و این موضوع زیاد جالب نمیتونه باشه.
    ما جی پال رو دوست داریم و از شما درخاست داریم درگاه های دیگر هم اضافه کنید
    که ماهم الکی 1% پول بابات درگاه پاسارگاد ندیم
    ویرایش توسط rapfather : February 14th, 2013 در ساعت 00:24

  11. #1020
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط rapfather نمایش پست ها
    جناب عادل.هیچ درگاهیی بهتر از پارسیان نیست.شما 4ماه پیش قول دادید این درگاهو بالا بیارید.ولی متاسفانه فقط یک درگاه بیشتر ندارید.و این موضوع زیاد جالب نمیتونه باشه.
    ما جی پال رو دوست داریم و از شما درخاست داریم درگاه های دیگر هم اضافه کنید
    که ماهم الکی 1% پول بابات درگاه پاسارگاد ندیم
    با سلام خدمت شما
    حق با شماست، اما ما چهار ماه پیش قول ندادیم و فقط خدمت کاربران گفتیم به زودی اضافه میشه
    شما لطف دارید؛ اگر کمی بیشتر صبر داشته باشید، نتیجه را مشاهده می کنید
    موفق باشید

  12. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


صفحه 102 از 166 نخستنخست ... 252929899100101102103104105106112152 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •