نقل قول نوشته اصلی توسط dark_7qe نمایش پست ها
الان بردم روی یه دومین دیگه باز همون پیغام رو میده
CLEAR***
با پشتیبانی جی پال تماس بگیرید
نقل قول نوشته اصلی توسط hamedsp نمایش پست ها
سلام

دوستان برای من بعد از پرداخت وقتی مشخصات کارت نمایش داده میشه به صورت ناخواناست و به صورت علامت سوال هست . مشکل از کجاست ؟

ببخشید از کجا میشه قسمت پیگیری رو که رو نسخه جی پال هست رو رو نسخه جدید اضافه کرد ؟ (قسمتی که شناسه رو وارد می کنیم و اطلاعات کارت نشون داده میشه )
این عیب (اگر از هاست نباشه) زمانی رخ میده که شما کلید رمزنگاریتون رو عوض کرده باشین//باید به همون قبلی بر گردونین