نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: بهینه سازی محتوای سایت

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید طراحی سایت آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    34
    تشکر شده در
    10 پست

    پیش فرض بهینه سازی محتوای سایت

    سال ۲۰۱۲ ، سالی با تغییرات فراوان و ملموس برای سئو و مدیران سایت‌ها بود . گوگل الگوریتم‌های جدید خود را در جست و جو به کار برد و خیلی از سایت‌ها دچار مشکلات فراوانی در بهینه سازی و رتبه خود در موتور‌های جست و جو شدند . اکثر سئوکار‌های با تجربه ، سال ۲۰۱۲ را سال سختی دانستند.

    قبلا در مورد بهینه سازی on-site نوشته ام ، اما بد نیست دوباره به آن بپردازم . on-site seo ؛ به فاکتور‌های منتهی میشود که بر روی سایت شما تاثیر دارند و از محدوده سایت شما خارج نمیشوند. حال ، امروز میخواهم در مورد این بحث در بهینه سازی سایت‌ها بیشتر بنویسم و فاکتور‌های on site را کاملا توضیح بدهم.

    1- ساختار آدرس :
    آدرس مطالب ، یکی از فاکتور‌های مهم در بحث بهینه سازی هستند . آن‌ها را جدی بگیرید و حتما آن‌ها را باز نویسی کنید . سیستم‌های مدیریت محتوا ، به صورت خودکار این آدرس را برای شما مینویسند ، اما بهتر است که کلمات کلیدی را در آن‌ها به کار برید و از نوشتن آدرس‌های طولانی خودداری نمایید .
    ۲- تگ‌های Heading
    چندین سال است که تگ‌های H ، یا سربرگ از اهمییت بالایی در بحث بهینه سازی سایت‌ها برخوردارند . با این تگ‌ها، میتوانید به موتورهای جست و جو بفهمانید که این جمله ، از اهمییت بالایی از نظر شما برخوردار است . توضیحات کاملتری را در زمینه تگ‌های H و نحوه استفاده از آنها را در صفحه چگونه از تگ‌های h1 , h2 و . . استفاده کنیم ؟بخوانید.

    ۳ -کلمات مترادف و مرتبط :
    سعی کنید کلماتی را درون متن خود به کار ببرید که میدانید نه کاربر را آزار میدهد و نه به ورودی شما از موتور‌های جست و جو آسیب میرساند . از مترادف‌ها درون متن خود استفاده کنید تا متن خوبتان به دست تمامی‌جست و جو کنندگان برسد .

    ۴- تصاویر :
    بله ، تصاویر یکی از فاکتور‌های مهم در on page هستند . از تصاویر استفاده کنید و برای آن‌ها alt و title تعریف کنید تا موتور‌های جست و جو بفهمند که این تصویر در رابطه با چه چیزی است . از کلمات کلیدی در alt تصاویر استفاده کنید و آنها را به صفحه مادر لینک کنید . در استفاده از کلمات کلیدی در توضیحات تصاویر زیاده روی نکنید و فقط مرتبط ترین آنها را به کار ببرید.
    ۵ – استراتژی‌های کلمات کلیدی قدیمی‌را دور بریزید :
    اگر بخواهیم به صورت ریاضی هم حساب کنیم ، سال ۲۰۱۱ با سال ۲۰۱۲ ، ۱۱ سال فرق میکند . نیازی نیست که حتما چندین بار کلمات کلیدی را به کار ببرید ، حتما از ۶% چگالی کلمات کلیدی پیروی کنید . محتوا را با ذهنیت این که دارید برای کاربر مینویسید ، بنویسید نه صرفا برای موتو‌های جست و جو . موتور‌های جست و جو بیشتر به کاربر اهمییت میدهند و دوست دارند تا کاربر به نتیجه مورد نظر و دلخواهش برسد . به کار بردن کلمات کلیدی داخل پست را فراموش نکنید ، اما با کلمات کلیدی هم ، مقاله خود را به اسپم شبیه نکنید . در مورد متا کیورد‌ها نیز ، در صفحهآیا در سایت خود از Meta Keywords استفاده کنیم؟بخوانید .
    واحد تحقیقات و توسعه نونگار می تواند یک مرجع جالب برای پاسخ به این سوأل است !
    ۶- کاربرانتان چه کسانی هستند ؟
    مطمئن شوید که میدانید کاربرانتان دقیقا چه کسانی هستند و به چه چیز‌هایی نیاز دارند . بعضی از سایت‌ها برای یک عده خاص مینویسند . پس شما هم همین کار را بکنید ! ، باید بدانید که خواننده‌های سایتتان مثلا سطح علمی‌بالایی دارند یا پایینی که سطح مقاله خودتان را با سطح علمی‌آنها هماهنگ کنید . گوگل شرکت بزرگی است و مسلما میداند که مثلا این محتوا به درد کاربر خورده است یا خیر (بر طبق فرضیات ) پس کاربران را با هم ترکیب نکنید و قشر خاصی را انتخاب کنید
    ۷- ویدئو :
    ویدئو‌ها ، یکی از پرمخاطب ترین بخش‌های سایت‌ها هستند . به این فکر نکنید که سرعت اینترنت در کشور ما پایین است . . . ، کاربران ویدئو‌ها را بر متن ترجیح میدهند . سعی کنید هر از چند مدت ، یک ویدئو در موضوع کاری خودتان در سایتتان منتشر کنید . ویدئو‌هایتان را در اپارات و یوتیوب منتشر کنید ، اما در سایت خودتان حتما لینک دانلودش را قرار دهید . کاربران ویدئو‌ها را نزد خود نگه میدارند و میتواند این بحث ، کاربران را دوباره به سایت شما بکشاند !
    ۸- راه را دور نکنید !

    موتورهای جست و جو باید نتایج مرتبط و به درد بخور را به کاربرانشان به نتایج درآورند .در غیر این صورت آنها را از دست میدهند . پس وبسایت خود را پیش موتور‌های جست و جو معتبر کنید و هرگز نگذارید که با شما مثل یک اسپم برخورد کنند . اگر محتوای مورد نظر کاربر را دارید ، پس بگذارید او به راحتی به هرچه میخواهد دست بیابد ، نه این که لقمه را دور دهانشان بچرخانید
    سعی کنید که باز هم این توصیه را جدی بگیرید و کاربران را در اولویت قرار بدهید نه موتورهای جست و جو را . شاید موتور‌های جست و جو ، الگوریتم‌هایی دارند که میفهمند شما برای کاربران کار میکنید یا موتور‌های جست و جو!

  2. تعداد تشکر ها ازطراحی سایت به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. محتوا پادشاه بهینه سازی سایت
    توسط sitecode2 در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: August 29th, 2015, 16:35
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: August 9th, 2013, 12:26
  3. افر سرور مجازی با قابلیت دانلود تورنت بدید
    توسط ََُِ در انجمن درخواست سرور مجازی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: January 1st, 2011, 20:09

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •