درود
همانطور که تعدادی از کاربران امروز فرمودند شاهده کاهش شدید سرعت در سرور کانادا بودیم، بنده نیز برای سفر کاری به تهران آمده بودم تا تعدادی قطعات سرویس خریداری نمایم برای کولو سرویس در دیتاسنتر ایران
آلان ساعت 4 صبح میباشد که بنده 1 ساعت حدودا رسیده ام و مشکل تمامی کاربران حل شده است
طبق تیکتی که از طرف دیتاسنتر کانادا (synaptica) به دست بنده رسید، یکی از کاربران درحال اتک به کل نتورک بودند که:
re-mail-ck 1835 50 UDP Default 1.14 GB
100%
طبق گفته ها در 5 دقیقه 1.14GB UDP packet به بیرون آمده
چون بنده نبودم تا پیگیری نمایم ایشون پورت سرویس را لایمت نمودند تا بنده رسیدگی نمایم به همین دلیل کاربران بر روی این سرور به مشکل بر خوردند

دوستانی که ناراضی میباشند میتوانند داخل سایت تیکت بزنند تا خسارت برای آنها اعمال شود

همچنین در ابطه با دوستنی که فرمودند پشتیبانی مسنجر یا تیکت ضعیف میباشد:
من باره ها در این تاپیک تکرار میکنم حتما قبل از خرید قوانین را مطالعه نمایید و مشکل دوستان عدم خواندن قوانین داخل سایت میباشد

بارها تکرار کردم، در مسنجر به مشکلات رسیدگی نمیباشد (پشتیبانی میتوان گفت به هیچ عنوان در مسنجر انجام نمیشود)
همچنین در روز های تعطیل به دلیل نداشتن نیروی کاری کمی با تاخیری به تیکت ها رسیدگی میشود، در غیر اینصورت در ساعت های کاری:
13- پشتیبانی تیکت از ساعت 12 ظهر تا 12 شب در روز های کاری میباشد و در ساعات 2 صبح، 4 صبح و 10 صبح معمولا نیز به بعضی تیکت ها پاسخ داده میشود.
میتوانند از پشتیبانی ما به خوبی استفاده نمایند

روز خوبی را برای شما آرزو میکنم، بدرود