نقل قول نوشته اصلی توسط itjavani نمایش پست ها
عموما در این مورد روی کانادا به نتیجه نمیرسید... قبلا چندبار تست شده هر بار تیکت بدون پاسخ مونده .... یا اینکه گفتند مشکلی نیست و مشکل از سمت شماست. اولین چیزی هم که میخوان خروجی ipconfig/all هست. از بس تو این دو سالی تیکت زدیم بهشون حفظ شدیم تکست هاشون چیه!کلا خدا نکنه گیر ساپورت دیتاسنتر بیفتید...
امیدواریم حل بشه! البته اگر سرور دیگری روی همون سوئیچ داشته باشید میتونم براتون مشکلتون رو حل کنم
نهایتا میگن برید به incident بزنید...
اونجا روت میکنند
قبلا پیش اومده
واسه همین اولش مستقیم رفتم incident