-
January 28th, 2013, 00:32
#1
عضو انجمن
کمک از دوستان-خواهشن همه کمک کنید-با تشکر
سلام خدمت دوستان عزیز و زحمت کش
من یه دامین تو یه پنل داشتم که تو حالت اوردر(سفارش برای تمدید یک سال) بود بعد من move کردم تو یه پنل دیکه بعد پیام داد که با موفقیت انتقال داده شده بعد رفتم تو پنل دومی دیدم نیست.برگشتم توی اولی دیدم هست ولی وفتی روش کلیک میکنی اررور t5 میده.چون تو اوردر بوده این اررور در میده حالا چه کنم؟راهنمایی کنید.یا تشکر
-
تعداد تشکر ها از hamedmabdi به دلیل پست مفید
-
January 28th, 2013 00:32
# ADS
-
January 28th, 2013, 17:27
#2
عضو انجمن
پاسخ : کمک از دوستان-خواهشن همه کمک کنید-با تشکر
دوستان خواهشن بی تفاوت نباشین.لطفا کمک کنید.با تشکر
-
تعداد تشکر ها از hamedmabdi به دلیل پست مفید
-
January 28th, 2013, 17:30
#3
پاسخ : کمک از دوستان-خواهشن همه کمک کنید-با تشکر
اگر ریسلر کلاب هست ایمیلتونو چک کنید هر اتفاقی افتاده باشه توضیحش به ایمیلتون میاد
-
-
January 28th, 2013, 17:39
#4
پاسخ : کمک از دوستان-خواهشن همه کمک کنید-با تشکر
توضیح بدید از کجا گرفتید ؟ به کجا انتقال میدید ؟
خیلی مبهم توضیح دادید
-
-
January 28th, 2013, 17:49
#5
عضو انجمن
پاسخ : کمک از دوستان-خواهشن همه کمک کنید-با تشکر

نوشته اصلی توسط
tizparvaz
اگر ریسلر کلاب هست ایمیلتونو چک کنید هر اتفاقی افتاده باشه توضیحش به ایمیلتون میاد
دادا تو ایمیل زده که منتقل شده. و پیام هم داد که منتقل شده.منتها وقتی به پنل دومی رفتم دیدم نیست.اولی رو که نگاه کردم دیدم هنوز اونجاست.منتها وفتی روش کلیک میکنی اررور تی 7 میده و میگه چون تو سفارش تمدید هست نمیشه انتفال داد.
اینم عکس
33.jpg
-
تعداد تشکر ها از hamedmabdi به دلیل پست مفید
-
January 28th, 2013, 18:05
#6
پاسخ : کمک از دوستان-خواهشن همه کمک کنید-با تشکر
منم یکی دو بار به Error هایی مثل این موقع انتقال بر خوردم که نه طی مکاتبات بنده با نماینده فروش و نه طی صحبت های من با خود ResellerClub نتوانستند مشکل را شناسایی و برطرف کنند. ولی شما یک موردی رو تست بفرمایید قبل از انتقال، حدود 24 تا 48 ساعت دامنه رو بصورت Unlocked به حال خود رها کنید و سپس Transfer کنید... اگر ترنسفر داخلی جواب نداد، به یک شرکت دیگر Transfer کنید، احتمال زیاد منتقل میشه به درستی.
موفق باشید
-
تعداد تشکر ها از ≡ ALEX ≡ به دلیل پست مفید
-
January 28th, 2013, 18:17
#7
عضو انجمن
پاسخ : کمک از دوستان-خواهشن همه کمک کنید-با تشکر

نوشته اصلی توسط
≡ ALEX ≡
منم یکی دو بار به Error هایی مثل این موقع انتقال بر خوردم که نه طی مکاتبات بنده با نماینده فروش و نه طی صحبت های من با خود ResellerClub نتوانستند مشکل را شناسایی و برطرف کنند. ولی شما یک موردی رو تست بفرمایید قبل از انتقال، حدود 24 تا 48 ساعت دامنه رو بصورت Unlocked به حال خود رها کنید و سپس Transfer کنید... اگر ترنسفر داخلی جواب نداد، به یک شرکت دیگر Transfer کنید، احتمال زیاد منتقل میشه به درستی.
موفق باشید
ایشالا دوست عزیز حالا خبر میدم.بتون پ خ میدم.تشکر از شما
-
تعداد تشکر ها از hamedmabdi به دلیل پست مفید
-
January 28th, 2013, 18:31
#8
عضو انجمن
پاسخ : کمک از دوستان-خواهشن همه کمک کنید-با تشکر
راستی دوست عزیز یه مشکل بزرگ برای ترنسفر اینه که کد انتقال رو ندارم.جون گفتم که روی دامین کلیک میکنید باز نمیشه.با تشکر
-
تعداد تشکر ها از hamedmabdi به دلیل پست مفید
-
January 28th, 2013, 19:08
#9
پاسخ : کمک از دوستان-خواهشن همه کمک کنید-با تشکر

نوشته اصلی توسط
hamedmabdi
راستی دوست عزیز یه مشکل بزرگ برای ترنسفر اینه که کد انتقال رو ندارم.جون گفتم که روی دامین کلیک میکنید باز نمیشه.با تشکر
فکر کنم این کد رو بتونید از پشتیبانی خود ResellerClub بگیرید، فقط از شما UserID و Email و ResellerID تون رو سوال خواهند کرد به همراه نام دامنه. چت کنید و بگید Transfer Secret رو نیاز دارید و به خاطر خطای E7 نمیتونید آن را ببینید...
-