-
January 22nd, 2013, 17:56
#1
عضو انجمن
سواستفاده مشتری | سرویس دهی ضمن هویت واقعی | پیشنهاد همکاران
خسته نباشید
یه موردی پیش اومده میخواستم یه مشورتی بکنیم...ما تمرکزمون روی سرویس های ریسلری و هاستینگ هست و سعی کردیم با مشتری بیشتر رفاقت کنیم . این مورد باعث شدده برخی سواستفاده کنند...
یه ریسلری داشتیم ما که حدود 25 روز پیش پایان سررسیدش رسیده بوود و خب تماس میگرفت و راهنمایی زیاد میخواست منم تلفنی کمکی چیزی میخواست میکردم واسش . موقع سررسیدش تماس گرفتند و گفتند که به خاطر یه سری مشکلات و سفر و دسترس نبودن اینترنت و ... سرویس رو باز کنیم (تمدید نکرده بود) تا بعدا پردداخت کنه.مام به خاطر مشتریاش باز کردیم . بعدش دردسر انتقال سرور بود و گفتیم طوری نیست بعد از انتقال سرور اخطاریه میدیم واسش...
متاسفانه تا دو روز پیش سرویسش رو انتقال داده بودیم و روی سرور ما بود . منتها دی ان اس هاشو ست نکرده این بابا و گویا روی سرور جدید با این که سرویسش باز بوده اما دی ان اس هاشو اوکی نکرده بود . اما یه 15 روزی از سرویس استفاده کرده روی سرور قبل . اگر بخواهیم فقط بابت اون 15 روز استفاده سرویس و مهلتی که بهش دادیم شاکی باشیم یه مبلغی که خیلی هم ناچیز نیست باید پرداخت بشه .
با توجه به عدم پیگیری شخص ما گفتیم ببینیم چشه دیدیم تلفنش خاموشه . هیچ ایمیلی هم نمیزنه و گویا کلا بیخیال خودش و کارش شده . شایدم یه مشکل دیگه بوده که امیدوارم برای این بنده خدا مشکلی پیش نیومده باشه .
اما اگر قصد سواستفاده بوده باشه میتوان در این مورد شاکی شد ؟
اطلاعات مشتری رو والا ما چک میکنیم اما بسیار اتفاق می افته که اطلاعات صیح وارد نمیکنند.شاید یه ایمیل درست وارد بشه . در این موارد چه توصیه ای دارید ؟ آیا باید در صورت ثبت نام مشتری اطلاعات هویتش استعلام بشه ؟
شده که مشتری از ورود اطلاعات صحیح میترسه و چند بار بهش اخطاریه میدیم میاد وارد میکنه اونم مشخصه صحیح وارد نمیکنه...چه پیشنهادی دارید در این موارد ؟
-
-
January 22nd, 2013 17:56
# ADS
-
January 22nd, 2013, 18:05
#2
پاسخ : سواستفاده مشتری | سرویس دهی ضمن هویت واقعی | پیشنهاد همکاران
اینقدر از این مشتری ها داشتیم که نگو
میان گیر میدن باز کن ، امروز فردا میکنند... آخرشم هیج...
گویا برخی ها کارشون همینه یه سرویسی با یه نامی میگیرن چند تا مشتری جذب میکنن پول چند ماه یا سال رو میگیرن... بعدشم همه رو میندازن گردن ما....
-
تعداد تشکر ها ازpaya-sms به دلیل پست مفید
-
January 22nd, 2013, 18:30
#3
-
-
January 22nd, 2013, 18:40
#4
عضو دائم
پاسخ : سواستفاده مشتری | سرویس دهی ضمن هویت واقعی | پیشنهاد همکاران

نوشته اصلی توسط
om!d-D
خسته نباشید
یه موردی پیش اومده میخواستم یه مشورتی بکنیم...ما تمرکزمون روی سرویس های ریسلری و هاستینگ هست و سعی کردیم با مشتری بیشتر رفاقت کنیم . این مورد باعث شدده برخی سواستفاده کنند...
یه ریسلری داشتیم ما که حدود 25 روز پیش پایان سررسیدش رسیده بوود و خب تماس میگرفت و راهنمایی زیاد میخواست منم تلفنی کمکی چیزی میخواست میکردم واسش . موقع سررسیدش تماس گرفتند و گفتند که به خاطر یه سری مشکلات و سفر و دسترس نبودن اینترنت و ... سرویس رو باز کنیم (تمدید نکرده بود) تا بعدا پردداخت کنه.مام به خاطر مشتریاش باز کردیم . بعدش دردسر انتقال سرور بود و گفتیم طوری نیست بعد از انتقال سرور اخطاریه میدیم واسش...
متاسفانه تا دو روز پیش سرویسش رو انتقال داده بودیم و روی سرور ما بود . منتها دی ان اس هاشو ست نکرده این بابا و گویا روی سرور جدید با این که سرویسش باز بوده اما دی ان اس هاشو اوکی نکرده بود . اما یه 15 روزی از سرویس استفاده کرده روی سرور قبل . اگر بخواهیم فقط بابت اون 15 روز استفاده سرویس و مهلتی که بهش دادیم شاکی باشیم یه مبلغی که خیلی هم ناچیز نیست باید پرداخت بشه .
با توجه به عدم پیگیری شخص ما گفتیم ببینیم چشه دیدیم تلفنش خاموشه . هیچ ایمیلی هم نمیزنه و گویا کلا بیخیال خودش و کارش شده . شایدم یه مشکل دیگه بوده که امیدوارم برای این بنده خدا مشکلی پیش نیومده باشه .
اما اگر قصد سواستفاده بوده باشه میتوان در این مورد شاکی شد ؟
اطلاعات مشتری رو والا ما چک میکنیم اما بسیار اتفاق می افته که اطلاعات صیح وارد نمیکنند.شاید یه ایمیل درست وارد بشه . در این موارد چه توصیه ای دارید ؟ آیا باید در صورت ثبت نام مشتری اطلاعات هویتش استعلام بشه ؟
شده که مشتری از ورود اطلاعات صحیح میترسه و چند بار بهش اخطاریه میدیم میاد وارد میکنه اونم مشخصه صحیح وارد نمیکنه...چه پیشنهادی دارید در این موارد ؟
ما همین دیروز چند تا سرور مجازی سفارش داشتیم که 3 تاش را خیلی راحت برگشت زدیم :
یکیشون که کلا مغرور بود و میگفت مدیر یک سایت دانلود بزرگه و نیازی به دادن آدرس درست نداشتند.
دو تا شونم کلا گفتند آدرس و مشخصات درست نمیدیم.
خیلی راحت لغو کنید برای ما مهم نیست که بخرند یا نه ولی بدون هویت درست سرویس نمیدیم چون دردسرش فردا برای ماست و سر 100 یا حتی 200 هزار تومن به بالا کلا نمیخوایم بریم زیر سوال.
ارادتمند سجادیه
یا حق
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید
-
January 22nd, 2013, 19:12
#5
پاسخ : سواستفاده مشتری | سرویس دهی ضمن هویت واقعی | پیشنهاد همکاران
در فعالیت های قانون مند و رسمی دو طرف قرارداد می بایست علاوه بر احراز هویت خود، به تعهداتی که در قرارداد ذکر می شود پایبند باشند و مطابق قانون و عرف با یکدیگر برخورد نمایند.
شرکت ما نیز در اکثر موارد کاربران خود را بطور کامل verify می کند و در سیاست ها و سیستم کاری جدید تبیین شده قرار است تمامی آن ها بطور کامل verify شوند، این کار نیز توسط اتوماسیون نوشته شده توسط ما و با بهره گیری از سیستم های احراز هویت خودکار و نیز در برخی موارد بصورت دستی، انجام می گیرد. در راستای این طرح مواردی مطرح است که آن را توجیه می کند:
** طبق قوانین شرکت به هیچ عنوان پذیرای کاربرانی که خلاف قوانین اصلی کشور هایی که شرکت در آن ها دفتر رسمی دارد، عمل می نمایند نخواهد بود. از طرف دیگر کاربرانی که فعالیت پاک و سالم دارند نیز از ارایه اطلاعات خود نمی بایست واهمه ای داشته باشند و امتناع کنند. طبق قرارداد شرکت امین و محافظ اطلاعات آن ها بوده و آن ها را در اختیار کسی نخواهد گذاشت مگر نهاد های قضایی کشور های تابعه. لذا در این قرارداد هر دو طرف بطور کامل و دقیق معرفی شده، فعالیت هر دو طبق قرارداد شکل خواهد گرفت و طرفین ملزم به تبعیت از قوانین و شرایط ذکر شده در قرارداد می باشند. لذا سطح اعتماد و دسترسی بالا رفته و در این بین حق کسی ضایع نخواهد شد. از طرفی شرکت هایی که الزام به verify ندارند ولی تمایل به انجام آن در آن ها هست، می توانند جهت تشویق کاربران به verify کردن اطلاعات خود به آن ها تخفیف دائمی دهند و یا اینکه کاربران verify نشده خود را ملزم به پرداخت جریمه در هر پرداخت نمایند. بطور مثال تخفیف 2% برای هر یک از اطلاعات verify شده در هر سفارش و یا 2% مبلغ extra charge بابت هر یک از اطلاعات verify نشده توسط یوزر پرداخت و یا اخذ می گردد. **
تنها پیش نیاز این عمل وجود یک شرکت رسمی و ثبت شده و دارای مجوز های لازم از نهاد های مربوطه می باشد. در غیر اینصورت کاربر دلیلی برای اعتماد و ارایه اطلاعات شخصی خود نخواهد داشت. ضمن اینکه به کاربر می بایست قرارداد مهر و امضا شده با ذکر تمامی جزئیات ارایه گردد. قرارداد در دو نسخه بوده و هر دو نسخه امضای طرفین قرارداد را در بر خواهند داشت.
موفق باشید
-
تعداد تشکر ها از ≡ ALEX ≡ به دلیل پست مفید
-
January 23rd, 2013, 00:56
#6
عضو انجمن
پاسخ : سواستفاده مشتری | سرویس دهی ضمن هویت واقعی | پیشنهاد همکاران
≡ ALEX ≡ عزیز ممنون بابت پاسخت.اگر دقت کنی یکی از سوالات منم هممین بود . گفتم که مشتری یا وارد نمیکنه یه چیز الکی ورد میکنه که تابلوئه میفهمی اشتباهه . اگرم بش بگی میاد و قشنگ واست یه اسم و فای و آدرس و مشخصات جعلی و کامل مینویسه . چطور باید از صحا اطلاعات وارد شده باخبر شد ؟
اینکه بخوهیم از هر مشتری درخواست مدرک کنیم کار جالبی نیست .
RoobinaServer ممنون از شرکتت در تاپیک
این خوبه که مشتری خودش میگه . اما خب یهسرویس که به صورت آنی تحویل کاربر داده میشه آدم چطوری بیاد با مشتری چونه بزنه که اطلاعاتتو درست وارد نکردی یا ازش بپرسیم که وارد میکنی درست یا نه !
-
-
January 23rd, 2013, 01:14
#7
عضو انجمن
پاسخ : سواستفاده مشتری | سرویس دهی ضمن هویت واقعی | پیشنهاد همکاران
نیاز به داشتن اطلاعات کامل نیست
شما با داشتن یک تلفن میتونید از طریق مراجع قضایی اقدام کنید.
فقط برای محکم کاری کافیه مثال هنگام سفارش به مشتری بگید کد سفارش رو برای تایید به فلان شماره ارسال کنید...
-
تعداد تشکر ها از haftsepehr به دلیل پست مفید
-
January 23rd, 2013, 02:09
#8
عضو دائم
پاسخ : سواستفاده مشتری | سرویس دهی ضمن هویت واقعی | پیشنهاد همکاران
با روند جدید و پیگیری های پلیس فتا اگر هویت صحیحیح نداشته باشید ریسکش سر خود آدم رو به باد خواهد داد . به هیچ وجه ریسک نکنید
:: کارشناس فنی هاستینگ و مدیریت سرور
:: کانفیگ حرفه ای سرور مجازی و اختصاصی و رفع اشکال سرور از سال 1388
:: وب سایت :
www.nginxweb.ir | تلفن شرکت:
02191300834
-
تعداد تشکر ها از nginxweb به دلیل پست مفید
-
January 23rd, 2013, 02:36
#9
پاسخ : سواستفاده مشتری | سرویس دهی ضمن هویت واقعی | پیشنهاد همکاران
مثلا موفق ثبت نام فیلد اضافه کنید
تصور کارت ملی ضمیمه شود ؟ :دی
منم همین مشکل شما رو داشتم
:-اس
-
تعداد تشکر ها از usahost2 به دلیل پست مفید
-
January 23rd, 2013, 02:50
#10
عضو انجمن
پاسخ : سواستفاده مشتری | سرویس دهی ضمن هویت واقعی | پیشنهاد همکاران
با سلام در این مورد باید سختگیر بود. از کارت ملی شروع کنید تا قبض آب و برق! هر شخصی هم نداد خیلی راحت سرویس و ساسپند کنید! برای هر سفرش جدید هم کاربر و بصورت دستی وریفی کنید
گمشده این نسل، اعتماد است نه اعتقاد. اما افسوس، که نه بر اعتماد اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتماد!
تنها راه ارتباطی با من:
s.w.a.t@webhostingtalk.ir
-
تعداد تشکر ها ازs.w.a.t به دلیل پست مفید