نقل قول نوشته اصلی توسط alireza.076 نمایش پست ها
منظور من ساعت پشتیبانی میباشد که فرمودید در پاسخ دادن تاخیری داریم

13- پشتیبانی تیکت از ساعت 12 ظهر تا 12 شب در روز های کاری میباشد و در ساعات 2 صبح، 4 صبح و 10 صبح معمولا نیز به بعضی تیکت ها پاسخ داده میشود.
14- در صورتی که از ما خرید کردید یعنی همه قوانین را قبول نموده اید.
اگه به زمان تیکت دقت می کردید . تیکت من برای دیشب ساعت 22:54 بوده و امروز صبح هم بروزش کردم .

که طبق قوانین بند شماره 13 خود رو زیر سوال می برید