دقیقا همینطور هست در حالیکه یک دیتاسنتر پشتیبانی باید در هرساعت و در هر روز هفته به صورت 24 ساعته داشته باشه اینکه بنده مشکل ای پی برای سرورمون جمعه پیش اومد و تیکت زدیم روز دوشنبه پاسخ دادند این را چطور باید به مشتری ها توضیح میدادیم؟ مشکلی که دلیلش هم خود دیتاسنتر بود و تیکت ما را بعد این همه وقت جواب دادند و رسیدگی کردند شما وقتی با دیتاسنترهایی مثل yesup ، xlhost و کلادیتاسنترهای غیر اروپایی و کانادایی کار کرده باشید معنی پشتیبانی را متوجه میشید پشتیبانی وقتی همیشه انلاین باشه یک دلگرمی برای مدیر سرور هست و خیالش همیشه راحت هست اگه مشکلی پیش بیاد یه نفر هست که پاسخ بده