اگر با بخش ساپورت شرکت صحبت کردین و اونها ایراد رو از خودشون می دونن هزینه ای نداره
ولی اگر شما به خاطر تغییراتی نیاز به جا یه جایی سرور دارید اون می ونه شامل دریافت هزینه باشه
به طور مثال
من چند وقت پیش یک سرور گرفتم که هاردش خیلی کند بود
در حدی که سرعت رایت روش 10 کیلو بایت بود
2 روز با پشتیبانیش تیکت می دادم
اونها هم انصافا خوب جواب میدادن
اونا حتی vmware رو عوض کردن به رایگان برام ولی باز مشکل حل نشد
تا اینکه من گفتم شما نتونستین مشکل ما رو حل کنید و در خواست دادم تا سرور رو کلا جا به جا کنن .
و چون اونها پزیرفته بودن که ایراد از اونهاست . به رایگان سرور رو برام تعویض کردن