در ساعات کاری امکان نداره به شرکت در روزهای رسمی کاری فردی تماس گرفته باشه و بی پاسخ مونده باشه (موبایل شخصی پاسخی داده نمیشه قبلا هم توضیح داده شده)، در مورد شما جناب سالمی ، در این مدت مشکلی نداشتید که کسی پاسخی نداده باشه جز تیکت آپدیت صورتحساب هم که تا نرخ ارز مشخص نشه ، فاکتور آپدیت نمیشه ، پس همون تخریب از این پست برای شما صدق میکنه ، البته بنده در طول عمرم به کسی نگفتم میرم فتا شکایت میکنم که این هم دلیل مستندی براش دارید خوشحال میشم ارائه کنید.زیرا راه شکایت رو خیلی بهتر از شما بلدم (اگه بلد نبودم ***هارو پیدا نمیکردم) ، در حال حاضر نیز شما فقط از ما سرور اختصاصی دارید و سرور مجازی ندارید.که باز هم جمله آخرتون تناقض داره که وضعیت سرویس ها ضعیف شده ... قبلا هم نشر اکاذیب داشتید به شما گفته شد مدارک ارائه کنید. همچنان منتظر مدارکتون هستیم. در این مورد هم مدارکتون رو ارائه فرمایید تا ما هم مدارکمون رو قرار بدیمانجمن بخش انتقادات و پیشنهادات داره!
لایسنس سی پنل ما توسط یک فرد ایرانی کاملا احمق ریپورت شد که خواستید باز هم ایمیل ارسالی از طرف سی پنل موجود هستکه پس از کلی دلایل مستند برای سی پنل لایسنس ما بر روی همان سرویس فعال شد و در حال کار هستیم. و حتی انتقال سروری نیز صورت نگرفت.
در مورد ***ی هم هر فردی اومد دفتر ما میتونه شهادت بده ، بازهم شک دارید ، تشریف بیارید مدارک شکایت و کارشناسی بیمه و کارشناسی قوه قضاییه موجوده ، از کسی هم فرار نکردیم اون موقع هم اومدیم اطلاع رسانی کردیم.منتظر مدارکتون در بخش انتقادات و پیشنهادات هستم.
پیروز باشید.