گه گاهی این مشتریان اگرچه حق دارن اما توی این شرایط بعضی خرفاشون آدمو واقعا ازاد میده و بار بیشتری رو روی دوش میذاره . ایشون توی تاپیک بودند . همه ایناییی که تو این تاپیکند.چه کار میتونند بکنند ؟ منتظر باشید تا بعدا شرمنده نباشید...
چقدر خوب میشد مشتری ها هم هوای سرویس دهنده ها رو داشتند.مشتریای خوبی داریم ما اما امروز بینشون دو سه تایی بعد از چندبار زنگ زدن واقعا گله کردند و سعی کردم با ملایمت جوابشون رو بدم.فعلا داریم شرمنده میشیم ، اگه اوناه درک نکنند و صبرشون تموم شه علاوه بر خسارات مالی ، خسارت روحی به ما میخوره . همین طور فشاری که این دوستانمون توی گذرگاه دارند ، اما سرو ته قضیه رو که ببینید میفهمید مشکل از دیتاسنتر نیست ، مشکل از واسطه یعنی گذرگاهه .
الان 27 ساعت فکر کنم میشه که فهمیدم داون شدیم ، بیست دقیقه خوابیدم . انشالله درست بشه
داریم سرور جدید میگیریم منتقلشون میکنیم چه اوکی شه چه نشه .