نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 42

موضوع: 40 % تخفیف همیشگی (دیتاسنتر هتزنر آلمان) ایران وی پی اس

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #27
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    63
    تشکر تشکر کرده 
    15
    تشکر تشکر شده 
    111
    تشکر شده در
    79 پست

    پیش فرض پاسخ : 40 % تخفیف همیشگی (دیتاسنتر هتزنر آلمان) ایران وی پی اس

    علی آبادی من جواب های بقیه تیکت ها تون رو هم اینجا میدم که نگین پشتیبانی رو با جای دیگه اشتباه گرفتین که فکر کنین مشتری هاتون از پشت کوه اومدن

    ضمن اینکه "
    یوزر کیفیت رو مفهمه و اگه ناراضی باشه کنسل میکنه." بگم که یوزر قیمت رو هم میفهمه .. می دونه یورو چنده .. چی چنده

    به هیچ عنوان اینکه بد صحبت کردین رو نمیشه توجیه کرد ... من با سایت های خارجی خیلی کار می کنم .. سیستم های پشتیبانیشون 10000 سوال بپرسی خیلی راحت جواب میدن
    حتی سوال چرت هم بپرسی ، جواب میدن
    شما خیلی راحت برین سایت sony از پشتیبانی سوال کنین ، ببینین چجوری جواب میدن ... آخرشم کلی تشکر می کنه که اومدی سوال می کنی .
    پس من مفهوم پشتیبانی رو میفهمم ، بقیه هم می فهمن ، قضاوت اینکه طرز پاسخگویی شما و لحن برخوردتون چجوریه هم بماند با خواننده ها ...




    بحث تخفیف 40 درصدی شما هم اصلا موضوع بحث نیست ... اینکه با تخفیف چقدر میشه .. هیچ ربطی به بحث من نداره


    اینکه گفتین " کی قیمتش ثابته که ماله ما باشه "
    من اولا توقع قیمت ثابت ندارم .. ولی دلیل افزایش معقول می خوام ... نه بشینین فکر کنین بگین خوب دوست دارم یورو الان 5تومن باشه ..
    بعد هم تو همین بازار سایت هایی مثل .... (اسم نبرم بهتره) هستن که حداقل چند ماه سعی می کنن قیمت رو حدودا ثابت نگه دارن ... تا جایی که می تونن
    و اینکه حداقل اگر افزایشی هست ، تو سایتشون با توضیحات مشتری رو آگاه می کنه

    این بازی که تو ایران یه قیمت میفروشن بعد برای تمدید یهو جا بخوری چیز عجیبی نیست البته .. یه حقه قدیمی که فقط هم تو ایران و جهان سومی ها استفاده می شه ...

    حداقل کاری که شما باید میکردین ، پیرو اینکه میگین " برای اینکه قیمت ما با بقیه بخونه و زیر فروشی نکرده باشیم ، گرون می کنیم " این بود که کسایی که قبل خرید کردن رو حداقل با قیمت قبل نگهدارین
    نه اینکه بگین دلیل نداره براتون اختلاف 20درصدی قیمت 2هفته قبل با الان رو توضیح بدم ، حداقلش دلیل معقول برای گرونی میگفتین : حتی اگه می گفتین فهمیدیم خیلی ارزون میفروشیم .. میخوایم گرون کنیم ، یا گرون کنیمم میخرنن ، ما هم گرون می کنیم .... اینارو هم می گفتین خیلی معقول تر از این نبود که اینجوری برخورد کنین ؟

    شما که میگی تا ساعت 3 مشینی اوکی ... ولی طرز برخوردتم باید درست باشه یا نه ؟

    من مشتری شما هستم ... گذری که رد نشدم که اینجوری بخواین برخورد کنین ... بچه هم نیسین ماشا الله که بخواین قهر کنین یا بهونه مسخره بیارین .. که چون گفتی راضی نیستی از پشتیبانی ، تمدید نمی کنم !!!
    ویرایش توسط TakFarsCom : January 9th, 2013 در ساعت 14:20

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روش درخواست آی پی در پنل دیتاسنتر هتزنر
    توسط BazPardakht.Com در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: March 27th, 2017, 14:27
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 3rd, 2015, 12:08
  3. مشکل یکی از آپی هام در دیتاسنتر هتزنر
    توسط kayako در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: September 26th, 2014, 12:44

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •