زمان پشتیبانی مهم نیست که 24 ساعت باشه یا 12 ساعت1. دارای پشتیبانی 24 ساعته مشتری
مهم کیفیت و نحوه پشتیبانیه و اینکه کسی که جوابتون رو میده چقدر حالیشه
تو ایران شرکت ها اکثرا یا همون افراد شخصین و یه شرکت هم همینطوری زدن. دارای شماره تماس و آدرس شرکت معتبر باشد
اینجا یه توضیح جالب نوشته بود: برای یک بار هم که شده همین جوری به شرکت هاستینگ تماس بگیرید و مطمئن شوید که یک بچه 16 ساله جواب شما رو نمی ده![]()
و جاهایی مثل پارس دیتا و هاست ایران هم که کلا شوتن
فضا نامحدود = دردسر4. همه موارد unlimited باشد
دایرکت ادمین هم پنل خیلی خوبیه6. کنترل پنل هاست فقط cpanel