سلام
2 مشکل وجود داره برای بنده در صورت اطلاع اساتید راهنمایی بکنند ممنون میشم
1-Support Ticket Auto Close Notification
مواقعی که توسط کرن جاب :
php -q /home/domain/public_html/whmcs/admin/cron.php
معرفی میشه ، ایمیل اطلاع رسانیش فقط قسمت های
: {$ticket_subject}
بخش : {$ticket_department}
اهمیت : {$ticket_priority}
وضعیت : {$ticket_status}
به صورت ؟ هست و همه چیز دگیر صحیح اما در صورتی که کرن جاب با:
GET
http://domain.ir/whmcs/admin/cron.php
معرفی بشه مشکل علامات سوال ؟؟؟ برطرف میشه اما هر کاری رو 2 بار انجام میده ، 2 ایمیل یاد آوری،2 ایمیل اکتیویتی کرن جاب و.....
2-در مورد پاسخی که به تیکت مشتری داه میشه که میخواستم ببینم چطور میشه که متن پیام رو در ایمیل نبینه و با مراجعه به سایت بتونه ببینه
که در این بین کشف کردم که باید قالب ایمیل Support Ticket Reply رو ویرایش کنم.
فقط سوال اول لطفا