نقل قول نوشته اصلی توسط Cpt.Price نمایش پست ها
سلام
2 مشکل وجود داره برای بنده در صورت اطلاع اساتید راهنمایی بکنند ممنون میشم

1-Support Ticket Auto Close Notification
مواقعی که توسط کرن جاب :
php -q /home/domain/public_html/whmcs/admin/cron.php
معرفی میشه ، ایمیل اطلاع رسانیش فقط قسمت های
: {$ticket_subject}
بخش : {$ticket_department}
اهمیت : {$ticket_priority}
وضعیت : {$ticket_status}
به صورت ؟ هست و همه چیز دگیر صحیح اما در صورتی که کرن جاب با:
GET http://domain.ir/whmcs/admin/cron.php
معرفی بشه مشکل علامات سوال ؟؟؟ برطرف میشه اما هر کاری رو 2 بار انجام میده ، 2 ایمیل یاد آوری،2 ایمیل اکتیویتی کرن جاب و.....

2-در مورد پاسخی که به تیکت مشتری داه میشه که میخواستم ببینم چطور میشه که متن پیام رو در ایمیل نبینه و با مراجعه به سایت بتونه ببینه
که در این بین کشف کردم که باید قالب ایمیل Support Ticket Reply رو ویرایش کنم.
فقط سوال اول لطفا
موارد فوق رو اینقدر جواب ندادید خودم حل کردم فقط مشکلی که هست:
"ارسال 2 کرن جاب اکتیویتی برای مدیران"

همچنان منتظر کمک دوستان...