سلام
اتفاقا پارسیان به ما همان روز اول پنل داد
هر هفته یک بار خانم شریف باهامون تماس میگیرن و مشکلاتمون رو میپرسن
ما با 3 درگاه کار کردیم و سامان پر مشکل ترین درگاه بوده،ملت هم اگر امکان ستل نداشت دست کمی از سامان ندارد
موفق باشید
بنده 3 سال پیش این درگاه رو گرفتم و اون زمان آقای عقیلی مسئول بودند. ضمن اینکه کمبود فنی در وب سرویس شون هنوز هم هست، شما اگر به کد نویسی وارد باشید و برای درگاه ها و سیستم های مختلف ماژول پرداخت بنویسید، متوجه منظور من از این نقص فنی و دردسر های پشتش خواهید شد.