نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

موضوع: نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #10
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    8
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    ببینید ما یک هزینه ای گرفتیم به عنوان سود خودمون که سرور رو بهش تحویل دادیم
    یک هزینه دیگر برای نصب سی پنل و فایروال و انتقال سایت هایشان به سرور جدید
    اگر اسکریپتی یا ماژولی در این مدت نصب کردند که موجب شده سایتشان نفوذ پذیر شود آیا وظیفه و مسئولیت آن با ماست ؟؟
    ما که بیش از 7 مشترک سی پنل و چهار مشترک دایرکت ادمین داریم و همه را خودمان نصب کرده ایم و 2 سرور سی پنل نیز خودمان داریم ولی هیچکدام با هک شدن مواجه نشدند !!!
    وظیفه امنیت پس از تحویل با مشتریست

  2. تعداد تشکر ها ازnum به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 21st, 2017, 17:51
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 17th, 2017, 17:29
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 30th, 2017, 12:33
  4. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: December 10th, 2014, 12:31
  5. پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: March 6th, 2014, 11:43

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •