-
January 6th, 2010, 11:10
#1
عضو انجمن
ایمیل از Directi
سلام
یه پنل ثبت دامنه از Resellerclub گرفتم ، پرداختش هم دادم سایتی واسم انجام داد ، چند ساعت بعد
شارژ شدن پنل یه ایمیل برام اومد متنش اینه :
Hello,
We thank you for your payment vide transaction id - AddFund-R-233756-1861495 via PayPal. As a security measure, we need you to confirm that this transaction was done using your PayPal account and that you authorize the charge.
To complete the verification cum confirmation process, we would require the following documents Faxed across to us at either +91 22 3079 7679 [India] OR +1 (231) 309 7142 [USA] OR + 44 (20) 7183 2152 [UK]
1. Authorization letter from the Paypal Account Holder stating that he approves this transaction [attached below].
2. Photo Identification of the Paypal Account Holder containing the authorized signature. (Driving License, Passport, etc.)
We request you to reply to this request within the next 48 hours.
In case you need any clarification or assistance in this case, feel free to call us on any one of the following numbers:
USA - +1 (415) 236 1970 [USA] OR
UK - (+44 (20) 7183 2151) OR
India - +91 22 3079 7676
or send an email to your account manager at
urja.m@resellerclub.com; we shall be glad to be of assistance.
Regards,
ایمیل چی میگه ؟ آیا انجامش الزامیه ؟؟؟ پنل رو می بندن ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
-
-
January 6th, 2010 11:10
# ADS
-
January 6th, 2010, 11:16
#2
عضو انجمن
پاسخ : ایمیل از Directi
طی 48 ساعت آینده باید اون تأییدنامه که واست فرستادم امضا کنی و براشون فکس کنی به علاوه ی کپی پاسپورت و عکس صاحب اکانت پی پال.
احتمالاً چون از ایران اقدام کردی این ریختی شده!
-
-
January 6th, 2010, 11:22
#3
عضو انجمن
پاسخ : ایمیل از Directi
حالا باید چه کار کنم ؟
به شخصی که پرداخت رو واسم انجام داده گفتم گفت که ایمیل بزن بهشون بگو پرداخت را از طریق صرافی انجام دادم
و اینکه كسي كه برام شارژ كرده خيلي ازاكانت هاي ديگه رو هم شارژ مي كنه.
حالا چه کار کنم ، دوستان لطفا راهنمایی کنید
-
-
January 6th, 2010, 11:36
#4
عضو انجمن
پاسخ : ایمیل از Directi
این مشکل را من هم داشتم .... دفعه اول توجه نکردم پول را برگشت زدند ... دفعه بدی یکی را پیدا کردم تا مشخصات پی پال را بهم بده ... ظاهرا کاری به ایران ندارند ... من که ازشون پرسیدم گفتند فقط برای دفعه اول میخوایم ... بعدش دیگه از این پی پال شارژ کنید کاری نداریم ... اما اگه از یه حساب دیگه شارژ کنید دوباره باید مشخصات اون حساب را هم براشون بفرستی ... ظاهرا قانون جدیدشون هست ...البته فقط در صورتی که حساب به نام خودتون نباشه این اتفاق میوفته ... اگه حساب به نام صاحب اکان دایرکتی باشه که اصلا کاری ندارند
ویرایش توسط h_zaman06 : January 6th, 2010 در ساعت 11:39
همه کس و همه چیز را دوست داشته باش ... اما به هیچ کس و هیچ چیز دل مبند !
-------------------------------------------
برای خود ، و وقت خود ارزش قائل شوید ... بزرگترین اشتباه بی ارزش کردن کار خود برای بدست آوردن مشتری است .
-
-
January 6th, 2010, 12:38
#5
پاسخ : ایمیل از Directi
کسی که پرداختو برات انجام داده، بگو اسکن پاسپورتشو برا دایرکتی ایمیل کنه 
اگه این کارو انجام نداد همون کاری که آقای نجفی گفتن انجام بده.
راه دیگه ای وجود نداره متاسفانه
-
-
January 6th, 2010, 17:53
#6
پاسخ : ایمیل از Directi
-
-
January 6th, 2010, 18:10
#7
عضو انجمن
پاسخ : ایمیل از Directi
اگر با reseller cloub مشکل داشتید از onlinenic رسیلری بگیرید درست هست مقداری کیفیت سرویس دهی پایین هستش ولی از نظر قیمت مناسب می باشد
نیازی به پاسپورت و ,وارد کردن مشخصات صاحب پی پال نیست ..در سایت ثبت نام میکنید یه فرم برای شما میاد و باید امضا کنید و براشون ایمیل کنید بعد تو سایت پی پال رو انتخاب میکنید و هزینه را پرداخت میکنید .
[LEFT]AfraWeb, Since December 18 2007
Managed & Unmanaged VPS and Dedicated Servers in Canada
Netelligent Hosting Services Inc
Iran office : 98-21-66841497
-