نقل قول نوشته اصلی توسط parsspace نمایش پست ها
۱ - تمام تیکت ها در ساعات اداری ( ۹ صبح الی ۱۴ ) پاسخ گفته میشه.
ما 24 ساعته تیکت زدیم هنوز هیچ جوابی نگرفتیم ! دیگه کار از ساعت اداری و ... گذشته !
نمی دونم لج کردید یا هر چیز دیگه
اما جز اینکه شرکت خودتون رو ببرید زیر سوال کار دیگه ای نمی کنید
الان 4 5 روز من از شما سرویس گرفتم و .... ، 2 روزه قراره بکاپ بدید هنوز خبری نیست ، 2 روز قرار وجه عودت بشه هنوز خبری نیست ! !


نقل قول نوشته اصلی توسط parsspace نمایش پست ها

۴ - هرگونه اعتراض یا اطلاع رسانی باید از طریق سیستم تیکت انجام شود. اعتراض در هر کجا خارج از سایت موجب عدم سرویس دهی به شما خواهد شد.
توی آخرین تیکتی هم که دیشب زدم هیچ جوابی نگرقتم ، پشتیبانیتون آنلاین بود، اما جوابگو بنده نبود !
پس مجبور شدم از این طریق پیگیر کارم بشم

اون 10 تومان واسه من هیج ارزشی نداره
اما باید جلو بعضی ها ایستاد

من هیچ کاری به اعتبار شرکت شما و ... ندارم
شاید شما 100 تا مشتری داری و همه راضی هستند !
اما من 5 روز علاف شما هستم و هیچ رضایتی هم ندارم !


و تا وقتی هم مشکل من حل نشده همچنان پیگیر هستم
از هر طریقی که بتونم !


پس لطفا 1 : پول من رو برگشت بزنید ( شماره حساب تو تیکت زدم )
2 : بکاپ سرور من رو در اختیار بنده قرار بدید



ارادتمند