با سلام
1-در مورد عدم اعمال تخفیف خدمتون موارد گفته شد که مشکل از سیستم هست و دوستان بگند ما مورد رو اصلاح میکنیم.
2-ما خدمتون داخل تیکت هم گفتیم مواردی که فوری هست رو تماس بگیرید شماره تماس داخل تاپیک هم هست آیا تماس گرفتید و پاسخ نگرفتید؟
3-آیا شما درخواست مسنجر کردید و پاسخ منفی گرفتید؟!
ما آیدی یاهو به کاربرانی که اعلام نیاز کردند ارسال کردیم و هم از طریق تیکت،تماس تلفنی و یاهو پاسخگو بودیم.
در رابطه با مورد شما شما تیکت زدید 1 ساعت طول کشیده ما جواب دادیم بعدم گفتیم اگر مورد فوری هست تماس بگیرید جواب دادید و بعد از 20 دقیقه که پاسخ نگرفتید اینجا پست دادید...
امیدوارم پاسخ ها کامل باشند و در صورت هرگونه انتقاد یا ابهام بنده پاسخگو هستم میتونید همینجا مطرح کنید.
و پشتیبانی و نحوه سرویس دهی ما رو میتونید از کاربران فعلی ما هم جویا بشید.
با تشکر از شما.