نقل قول نوشته اصلی توسط s.w.a.t نمایش پست ها
دوست عزیز با پینگ گرفتن مشکل مشخص نمیشود!
دوستان لطفا در cmd دستور زیر را تایپ کنند و نتیجه را اینجا ارسال کنید تا برای دیتاسنتر مشکل را مستند ارسال کنم!
tracert 176.227.212.129



Tracing route to h176-227-212-129.host.redstation.co.uk [176.227.212.129]
over a maximum of 30 hops:


1 * * * Request timed out.
2 21 ms 19 ms 19 ms 2.179.80.1
3 19 ms 18 ms 18 ms 78.38.189.1
4 21 ms 18 ms 19 ms 192.168.12.1
5 20 ms 18 ms 19 ms 217.218.248.139
6 25 ms 22 ms 25 ms 217.218.154.250
7 24 ms 23 ms 38 ms 10.10.53.6
8 121 ms 121 ms 120 ms 92.50.194.141
9 161 ms 160 ms 179 ms xe-9-0-1.frkt-ar2.intl.ip.rostelecom.ru [188.254
.36.30]
10 166 ms 164 ms 163 ms 149.11.138.1
11 165 ms 164 ms 162 ms te0-2-0-6.ccr21.fra06.atlas.cogentco.com [154.54
.62.141]
12 161 ms 160 ms 160 ms te0-2-0-6.mpd22.fra03.atlas.cogentco.com [154.54
.36.66]
13 171 ms 170 ms 172 ms te0-4-0-2.mpd22.ams03.atlas.cogentco.com [154.54
.39.189]
14 166 ms 166 ms 167 ms te0-4-0-0.mpd22.lon13.atlas.cogentco.com [154.54
.60.209]
15 171 ms 172 ms 172 ms te0-0-0-1.ccr22.lon01.atlas.cogentco.com [154.54
.57.158]
16 170 ms 171 ms 168 ms te2-2.ccr01.lon02.atlas.cogentco.com [130.117.1.
17]
17 * * * Request timed out.
18 * * * Request timed out.
19 * * * Request timed out.
20 * * * Request timed out.
21 * * * Request timed out.