شناسه کاربری خودتون يا اسم خودتون رو بفرمائيد تا برای دوستان شفاف سازی بشه ؟
برادر همینطوریشم پدر مونو در آوردین حالا وای به این که لجم بیفتین.

قطعا 4 روز کاری از زمان تراکنش نگذشته بوده. عنايت داشته باشيد توی قوانين ذکر شده
تراکنش ها 3 تا 4 روز کاری بعد از درخواست واريز ميشن.


من اگه ثابت کنم سه روز از این زمانی که میگین گذشته و پرداخت نکردین چقدر حاضرین خسارت بدین؟

حالا شما بگيد 10 روز گذشته ممکنه ازين 10 روز 7 روز تعطيل رسمی بوده. در اين صورت 4 روز کاری نگذشته که واريز بشه.
ماشالله به تقویم ایرانم که واقفین. دوستان من که پیدا نکردم اگه کسی 7 روز تعطیل از تیر به اینور پیدا کرد به ما هم بگه دعاش میکنیم.

جالبه من که اعتراض کردم در جواب گفتن 5 شنبه هم روز کاری حساب نمیشه!!!


در حقيقت قرار داد زرين پال با بانک ها بر همين اساس هستش که برای تضمين تراکنش ها اين وجه نگه داشته ميشه و خوشبختانه بسياری از کلاه برداری ها در اينترنت گرفته شده.
البته به فواید نگه داشتن پول بهتره استفاده از سود پول ها تو این زمان 7 8 روزه هم اضافه کنید.

البته زرين پال سطح تاييد طلائی رو هم پيشنهاد داده که برای کاربرانی که نياز به واريز های سريعتر دارن اين سطح تاييد پيشنهاد ميشه.
من غلط بکنم اونطوری بیشتر میسوزم از این دیر پرداخت نشدنا.

اين رو هم بگم که اين روزها تعداد کاربران 1 پسته که بر عليه زرين پال فعاليت ميکنن زياد هستش که منشاء فعاليت دوستان هم متاسفانه مشخص هستش.
به هر حال برای اين دوستان هم آرزوی موفقيت ميکنيم.
شما هم که مدیر سایت!!
طوری حرف میزنین انگار حقتون ضایع شده. چقدر دیگه هم بدم حله ؟؟؟