خواهش می کنم خوشحال می شم پاسخ گو باشم
در مورد sla به این معنی هست که برای هر روز حتی اگه بخشی از اون فطعی داشته باشن ما به ازا داره فرقی نمی کنه اگه برای 10 روز هم اتفاق بیفته 10 روز برای شما حساب می کنن
در مورد پشتیبانی باید بگم که این ها sla ده دقیقه ای برای پشتیبانی دارند. اما اگر در عمل بخواهید بدونید باید بگم که بعضی مواقع برای خودم هم پیش آمده که بیش از این معطل شدم.
اما نکته مثبت پشتیبانی این شرکت پی گیری هایی هست که در خیلی موارد کسی انجام نمیده و به کاربر واگذار می کنن. حتی یک بار برای ما مشکلات نرم افزاری رو هم انجام دادن در حالی که وظیفه نداشتن.
در مورد کنترل پنل انتقاد شما وارده.
اما در مورد شبکه باید بگم که فکر نمی کنم جایی این کیفیت شبکه رو پیدا کنید. با توجه به این که شما از کاربرای حرفه ای WHT .com هستی باید تاپیک های مربوط به کیفیت پهنای باند رو هم خونده باشی. خصوصا در 6 ماه اخیر که تغییراتی در شبکه خودشون دادن.
اما بریم سراغ بحث (Mission Critical)
اهمیت یک کار یا سرویس رو باید به زبان اقتصادی به هزینه تبدیل کرد. یعنی باید دید این کار چقدر برای شما می ارزه. پشتیبانیش چقدر مهمه. کیفیت پهنای باند چقدر مهمه. قیمت تجهیزات اضافی برای گسترش کار چقدر مهمه.
دوستان من در پارسا اسپیس بعد از مدت ها جستجو و رایزنی همین دیتا سنتر رو برای کار انتخاب کردند.
باز هم اگر سوالی باشه خوشحال می شم در خدمت باشم.
---------- Post added at 05:08 PM ---------- Previous post was at 05:05 PM ----------
Current Providers
DirectSpace constantly works to provide the best routes for our data center customers. In order to do so, we integrate or change some bandwidth providers. We've included a list of our current providers below.
360Networks
Sprirt
MCI
CogentCo
---------- Post added at 05:12 PM ---------- Previous post was at 05:08 PM ----------
این هم دو مورد review از wht
اولیش همونه که دوستمون خوندن و دومی در مورد VPS هستش
Directspace.net 1 Week Review : Dedicated Server : Web Hosting Talk
DirectySpace 2.5 months VPS review : VPS Hosting : Web Hosting Talk