با سلام
یوزرتون در سیستم فروش را اعلام کنید که ببینم اولا چه سرویسی داشتید دوما چه تیکتی زدید که کیفیت را زیر سوال بردید و واحد های پشتیبانی ما به شما جواب سربالا دادن که اینگونه میگید
اگر مشکلی با کیفیت و ... باشه هزینه برگشت میخوره مطمئن باشید. (طبق قوانین برگشت هزینه هزینه خرج های پهنای باند و ... که غیر قابل برگشت هست و خرج شده کم میشه البته)
لطفا به حاشیه نکشید و اگر شکایت و کارتون درست هست در بخش انتقادات بیان کنید و مشخصاتی از خودتون بیان کنید. شماره تلفنی آدرسی چیزی که حرفتون اگر درسته بشه قانونی این تخریب شما را پیگیری کرد.
همین جواب زیر کافیه :
ارادتمند سجادیه
یا حق






