نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: درخواست مشاوره

  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    نوشته ها
    69
    تشکر تشکر کرده 
    16
    تشکر تشکر شده 
    96
    تشکر شده در
    80 پست

    پیش فرض درخواست مشاوره

    سلام به همه دوستان
    یک سوالی هست ممنون میشم پاسخ بدید.نمیخوام حقوق مشتری پایمال بشه
    اگر یکی از کاربرها یک سرویس ماهانه داشته باشه و بعد از 6 روز که از تاریخ سررسید تمدیدش گذشته و در این مدت سرویس معلق بوده بیاد و سرویسش رو تمدید کنه و با توجه به اینکه در این مدت داده ها حفاظت میشده و آی پی و منابع سخت افزاری برای شخص رزرو شده بوده آیا باید زمان معلق بودن سرویس رو به انتهای دوره جدید اضافه کرد یا خیر؟
    قانونی در این باره هست؟

  2. تعداد تشکر ها از mmzznn به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو انجمن H.G.N آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    نوشته ها
    457
    تشکر تشکر کرده 
    195
    تشکر تشکر شده 
    436
    تشکر شده در
    342 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست مشاوره

    دوست عزیز

    در اکثر شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت مثلا شما تاریخ 17/08/91 تاریخ تمدید سرویست بوده ولی اونو تمدید نکردی و در تاریخ 22/08/91 نسبت به تمدید اون اقدام کردی , اصولا شروع سرویس از 91/8/22 رقم میخوره و باید 1 ماه از این تاریخ محاسبه بشه .

    در مورد شرکت های هاستینگ هم بستگی به سیاست کاری خودش هست , مثلا شرکتی شب 31 ام سرویس رو مسدود میکنه , و تو قوانینش گفته که در صورتی که مشتری نسبت به تمدید اقدام نکنه ما مسئولیتی در قبال نگهداری سرویس نداریم , یا برخی ها تا 40 - 30 روز پس از معلق شدن سرویس اون رو نگه میدارند تا شاید مشتری بخواد تمدید کنه .
    به زودی ...

  5. تعداد تشکر ها ازH.G.N به دلیل پست مفید


  6. #3
    عضو انجمن dertgtr آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    نوشته ها
    724
    تشکر تشکر کرده 
    2,343
    تشکر تشکر شده 
    3,638
    تشکر شده در
    2,848 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست مشاوره

    در هر سرویس دهنده متفاوت هست و میشه گفت سلیقه ای هست . یک سرویس دهنده خسارت میگیره دیگری زمان سپری شده رو به حساب مشتری میزاره و ...
    سرور مجازی ایران - آلمان - آمریکا my.xdlhost.com
    قیمت و کیفیت را مقایسه کنید !! تلگرام : Xdlhost

  7. تعداد تشکر ها ازdertgtr به دلیل پست مفید


  8. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    نوشته ها
    69
    تشکر تشکر کرده 
    16
    تشکر تشکر شده 
    96
    تشکر شده در
    80 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست مشاوره

    ممنون از پاسخهاتون
    یعنی در این زمینه قانون همگانی خاصی وجود نداره که ازش پیروی کنیم.
    در این مورد شما چطور عمل می کنید؟

  9. تعداد تشکر ها از mmzznn به دلیل پست مفید


  10. #5
    عضو انجمن my1zarb آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    112
    تشکر تشکر کرده 
    9
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    63 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست مشاوره

    نقل قول نوشته اصلی توسط mmzznn نمایش پست ها
    سلام به همه دوستان
    یک سوالی هست ممنون میشم پاسخ بدید.نمیخوام حقوق مشتری پایمال بشه
    اگر یکی از کاربرها یک سرویس ماهانه داشته باشه و بعد از 6 روز که از تاریخ سررسید تمدیدش گذشته و در این مدت سرویس معلق بوده بیاد و سرویسش رو تمدید کنه و با توجه به اینکه در این مدت داده ها حفاظت میشده و آی پی و منابع سخت افزاری برای شخص رزرو شده بوده آیا باید زمان معلق بودن سرویس رو به انتهای دوره جدید اضافه کرد یا خیر؟
    قانونی در این باره هست؟
    سلام
    با تنظیم و تعریف قانون، و رعایت آن توسط سرویس دهنده و مشتری، دیگر صحبتی باقی نخواهد ماند و هیچکس نیاز به اعتراض ندارد.
    هر کس، به خدا توکل کند، دشواری ها برای او آسان می شود و اسباب برایش فراهم می گردد. (امام علی علیه السلام)

  11. تعداد تشکر ها از my1zarb به دلیل پست مفید


  12. #6
    عضو انجمن sebastian آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    کره ی زمین
    نوشته ها
    479
    تشکر تشکر کرده 
    19
    تشکر تشکر شده 
    595
    تشکر شده در
    452 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست مشاوره

    اکثرا اینطوری هستش که چند روزی که بعد از منقضی شدن سرویس مهلت داده میشه از تمدید ماه بعد کسر میشه
    چون این فقط یه فرصت برای تمدید هستش نه اعتبار هدیه برای سرویستون


  13. تعداد تشکر ها از sebastian به دلیل پست مفید


  14. #7
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    356
    تشکر تشکر کرده 
    87
    تشکر تشکر شده 
    1,061
    تشکر شده در
    788 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست مشاوره

    نظر شخصی: خیر نباید اضافه کرد چون باعث نارضایتی مشتری میشه و با این دیدگاه جلو میاد که من در طی اون شش روز استفاده نکردم و نباید هزینه ای بدهم
    ولی اگر مشتری ائمی است تاریخ رو دستکاری نکنید تا ماه بعد خودکار شش روز جبران میشه و اصلا لزمی نداره مشتری ناراضی بشه و شما هم به حقت رسیدی

  15. تعداد تشکر ها از lived به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •