سلام به همه دوستان
یک سوالی هست ممنون میشم پاسخ بدید.نمیخوام حقوق مشتری پایمال بشه
اگر یکی از کاربرها یک سرویس ماهانه داشته باشه و بعد از 6 روز که از تاریخ سررسید تمدیدش گذشته و در این مدت سرویس معلق بوده بیاد و سرویسش رو تمدید کنه و با توجه به اینکه در این مدت داده ها حفاظت میشده و آی پی و منابع سخت افزاری برای شخص رزرو شده بوده آیا باید زمان معلق بودن سرویس رو به انتهای دوره جدید اضافه کرد یا خیر؟
قانونی در این باره هست؟
سلام
با تنظیم و تعریف قانون، و رعایت آن توسط سرویس دهنده و مشتری، دیگر صحبتی باقی نخواهد ماند و هیچکس نیاز به اعتراض ندارد.
هر کس، به خدا توکل کند، دشواری ها برای او آسان می شود و اسباب برایش فراهم می گردد. (امام علی علیه السلام)