امروز از دفتر مرکزی شاتل در خصوص ایمیل ارسالی مشکل با رنج ای پی 5.9.x.x در شاتل که در چند صفحه براشون ارسال کردم تماس گرفتند و گفتند این مشکل رو اساسی برطرف کردند
دقیقا پس از تماس تلفنی ما بررسی کردیم و تا به حال مشکلی ندیدیم ظاهرا دیگه مشکلی نیست
لطفا همکاران دیگه هم چک کنند ببینند در شهرستان ها هم این مشکل برظرف شده یا نه ؟
همچنین ایمیلی هم ار شاتل در این خصوص ارسال شده
مشترک گرامی جناب آقای محمد حیدری
با سلام و احترام
احتراما به استحضار می رسانیم پیرو مشکل مطرح شده با رنج ای پی های 5.9.x.x و در مورد باز نشدن سایت های مانند
www.takniaz.com
www.iranwebshop.net
طی بررسی همکاران ما مشکل بر طرف گردیده است لطفا مجدد بررسی فرمائید و در صورت وجود مشکل مجدد با ما در تماس باشید.
مسعود ميرنصيري
واحد پشتیبانی/ کارشناس پشتیبانی فنی شاتل