نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    با سلام خدمت تمامی کاربران

    ابتدا ایمیل افزایش کارمزد رو با جزئیات در زیر عنوان می کنم :
    تاریخ - Saturday, 8 September 2012
    موضوع - جی پال - اطلاعیه
    متن - با سلام خدمت شما کاربر گرامی
    همانطور که قبلا" هم اعلام نمودیم ، در آینده ای نزدیک درگاه پرداخت اینترنتی سایر بانک ها به سیستم اضافه خواهد شد

    از جهتی کارمزد درگاه هایی که دارای کارمزد می باشند (یعنی بانک از ما کارمزد دریافت می کند)، با توجه به کارمزد فعلی ما افزایش خواهد یافت

    در حال حاظر ، با اعلام تلفنی سامانه پرداخت امن پاسارگاد در رابطه با اضافه شدن 1درصد کارمزد به سرویس ما، کارمزد این درگاه از ابتدای روز 1شنبه، به 3.4درصد افزایش پیدا خواهد کرد

    همچنین متاسفانه بانکها دیگر با سایتهای ارائه دهنده درگاه پرداخت همکاری نمی کنند و به جز سیستم زرین پال، هر پذیرنده دیگر بدون مجوز در حال فعالیت می باشد؛ البته با توجه به حقوقی شدن سیستم و وجود مجوز های اختصاصی در حوزه فعالیت شرکت ثبتی، برای دریافت مجوز های حقوقی از بانک مرکزی اقدام نموده ایم

    با توجه به مجوز هایی که در حال دریافت آنها می باشیم، می توانیم به صورت مستقیم و با مجوز بانک مرکزی و بانک مربوطه، از هر بانکی که درگاه پرداخت اینترنتی می باشد، سرویس درگاه پرداخت اینترنتی دریافت نموده و از آن استفاده نماییم

    با آرزوی ساعاتی خوش / مدیریت جی پال - سپهر ممیز عادل

    در رابطه با وارییز وجه ، همانطور که بارها اعلام شد، یا بین 14 تا 16 و در صورتی که مشکل بانکی وجود داشته باشد (و یا سایت و سرور دچار مشکل شود) بین 22 تا 24 هر روز واریز می گردد
    درخواستهای شتاب پس از 1 روز کاری و درخاستهای شبا پس از 2 روز کاری واریز می گردند
    چرخه کاری حواله بین بانکی بانک پاسارگاد به شرح زیر می باشد :
    چرخه کاری حواله بین بانکی
    از ساعت تا ساعت زمان ارسال به بانک مقصد
    19:30 روز قبل 05:30 06:30
    05:30 09:00 10:00
    09:00 11:00 12:00
    11:00 13:00 14:00
    13:00 15:00 16:00
    15:00 17:30 18:30
    17:30 19:30 20:30
    در رابطه با راههای ارتباط و تماس با بنده ، می توانید به امضاء و یا آواتار بنده مراجعه نمایید.
    کارهای دریافت پیش زمینه و سپس درگاه های بانکگ های جدید در حال پیشرفت بود تا تعطیلی 3 روزه شهر تهران... و هم اکنون منتظریم تا از شنبه به دنبال ادامه کار برویم
    قولی که میتوانم بدهم ، تکمیل تمامی مراحل کار تا پایان آذرماه و شروع بعد جدید سیبستم جی پال از ابتدای دی ماه می باشد...
    امیدوارم بتوانیم در اسرع وقت و در کوتاهترین مدت ، بهترین فعالیت ها را انجام دهیم

  2. تعداد تشکر ها ازsepadl71 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •