فکر نمی کنید در کنار افر دادن بهتر باشه به مشتریان فعلی هم رسیدگی کنید ؟
فکر نکنم مرد تر از من کسی باشه که 48 ساعت سرورش به دلیل بی توجهی شما یا دیتاسنتری که شما بالاترین سطح نمایندگیش رو دارید دان باشه ... و فشارهای کاربران رو تحمل کنه و اعتراض هم نکنه ، متاسفانه هر چی صبر کردم شما هیچ عملی انجام ندادید.
من چند روز قبل به شما اعلام کردم در RAID 10 من که 8 تا هارد درایو هست ، اشکالی در درایو شماره 7 دیده می شه ، من کی از شما خواستم هارد های 2 و 3 رو بدون هماهنگی و بدون تایید من عوض کنید ؟ که باعث دان شدن سرور و مشکلات دیگه شده ؟ این مشکل مسئولیتش یا با شماست یا با دیتاسنتر !
کسی که سرور 32 هسته ایی اجاره می کنه حتما برنامه خاصی روش داره ، 4 تا سایت معمولی که روی سرور نیست ، سایت های مهمی روی سرور هستند ... چرا باید وقتی ما پیش بینی مشکل می کنیم و برای اون اقدام می کنیم خیلی راحت این پیش بینی مشکل به یک مشکل بزرگ تبدیل بشه ؟ واقعا جواب اعتماد اینطور هست ؟
موضوع دوم :
واقعا این چه ساپورتی هست که شما یا دیتاسنتر دارید ارائه می دید ؟ چرا جواب های تیکت های من باید بین 2 تا 4 ساعت داده بشه ؟ حالا چیزی که خودتون خرایش کردید نباید پای کار بمونید و سریع تحویل بدید ؟
من اگر زمانی متن تیکت هامون رو اینجا بذارم ، برای شما و یا دیتاسنتر رسوایی بزرگی خواهد بود ، چون هر ادمی که 5 کلاس سواد داشته باشه می فهمه که مشکلی کوچکی به راحتی به یک افتضاح و ابروریزی تبدیل شد. تا الان هم که دیتاسنتر زحمت کشید و RAID رو بعد از 24 ساعت بقول خودش با برگردوندن هارد ها اصلاح کرد ، تمام اصلاح رمز عبور و fsck رو خودمون انجام دادیم. اما متاسفانه ساپورت شما در پشتیبانی افتضاح عمل کرد. من این موضوع رو پیگیری می کنم ....
من نمی خواستم تایپیک شکایت عمومی بزنم ... اما خواهشا مشکل رو سریعا حل کنید من بیشتر از این نمی تونم فشارها رو تحمل کنم.