منم یه مشتری داشتم همین بلا رو سرم آورد. بدبختی این بود که نمی دونم چه کوفتی روی سایتش ریخته بود که گوگل سایتشو مخرب تشخیص داده بود و حالا آقا اومده بود و می گفت هاستتون ویروسیه!!!! اونم هاستی که از یه دیتاسنتر معتبر گرفته شده!!!! آخرم نصف پولشو پس دادم و با هزار فحش و نفرین رفت.

مسأله اینه که کلاً من هروقت بخوام برم توی هاست مشتری ازش اول اجازه می گیرم. این کار دو تا خوبی داره. یکی این که حریم خصوص کاربر حفظ می شه و اعتبار پشتیبانی بالا می ره و هم این که تا مدتی که جواب بده (مشتری اجازه ی دسترسی به فایل ها رو بده) آدم می تونه 1000 جای دیگه رو چک کنه که مشکل از اون جاها نباشه.