سلامسرعت دانلودتون که محدوده!!!
دسترسی روت هم نمیدید![]()
شما میخواید پورت رو اشغال کنید و دیگران رو در نظر نمیگیرید که اگه بخواید با حداکثر سرعت پورت 1گیگابیت دانلود کنید کیفیت سرویس های دیگه رو پایین میارید
شما گفتید پنل ریبوت میخواید نگفتید روت / منظورتون دقیقا از روت چی هست؟ اگه به یوزر روت ندیم پس چی بدیم قربان؟
سلام و امیدوارم که از ما گله مند نباشیدوالا ما نمیدونیم به چی میگن شرکت؟
تلفن که جواب نمیدن. همش رو پیغام گیره
به همراه هم که زنگ میزنی اطلاعات ندارند. من نمیدونم چطوری شرکت زدن
شرکت به چیزی میگن که معتبر باشه نه اینکه فقط تماس های شما رو جواب بده دوست عزیز.
من شخصا چک کردم و فقط 1 بار تماس گرفته بودید / پس نگید همش رو پیغام گیر هست
به همراه هم که زنگ میزنی اطلاعات ندارند؟ این جمله معنی نمیده
شما به شخص بنده تماس گرفتید بنده هم اطلاع دقیق نداشتم که آی پی داریم بهتون ارائه بدیم یا خیر و اینکه گفتید میکروتیک میخواید بنده هم گفتم با شرکت تماس بگیرید که ظاهرا تماس گرفته بودید و همکارای ما چون سرشون شلوغ بوده جواب ندادن / شماره مشتری ها روی تلفن ذخیره شده + نام و نام خانوادگیشون و در بدترین شرایط هم پاسخگو هستیم/ اما شما یوزر شرکت نبودین و نامتون هم ذخیره نشده بود ممکنه در پشتیبانی آنلاین در حال ساپورت کاربر بودن که جواب ندادند که شما به بزرگی خودتون ببخشید / در ضمن اگر که پیغام میگذاشتید پشتیبانی ما خودشون با شما تماس میگرفتند و راهنماییتون میکردن پس نگید جواب ندادیم"جواب ندادن به این معناست که حتی پیغامگیر رو هم خاموش کرده باشیم و شما نتونید مشکلتون رو بگید"
تیکت زده بودید آقای پاشایی ساپورت شیف جواب داده بودن که تا 20 ساعت آینده سفارش پشت سر هم داریم و قادر نیستیم زودتر تحویل بدیم - اینجا چون ما در قبال دیرکرد تحویل خسارت میدیم به شما و یا کاربر مجبوریم حداکثر رو بگیم که ممکنه خیلی زودتر هم تحویل بشه اما بیشتر از حداکثر نمیشه
بعدش هم دیدم که گفته بودن سرور شما رو تا حداکثر 2 شب تحویل میدن "منظورشون 2 بامداد بوده یعنی 5 یا 6 ساعت بعد از اینکه سفارش میدادید"
دوست عزیز فقط شما نیستید که یک نفر رو بشونیم فقط جواب شما رو بده.فقط 78تا یوزر سرور مجازی هست / شرکت برای پشتیبانی هزینه زیادی رو داره میده
اگر توجه میکردید همه تیکت ها زیر 10 دقیقه جواب داده شدن / و اینکه شما پشتیبانی 24 ساعته دارید .شما از ساعت 00:00 تا 23:59 دقیقه تیکت بزنید جواب میگیرید / پشتیبانی اینجا بسته به روز وشب یا ساعت خاصی نیست و عرض کردم این مرکز داره برای پشتیبانی یوزرهاش خیلی هزینه میکنه
تا الان هم تمامی یوزر های ما از پشتیبانی راضی بودن و هر ماه ازشون نظر سنجی میشه.
به هر حال در شرکت ما حرف ، حرف " کاربر" هست و بنده هم از طرف شرکت از شما عذر خواهی میکنم
موفق باشید