نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

موضوع: مشکل با جوان سرور و پشتیبانی ضعیف

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #3
    عضو جدید HAMi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    26
    تشکر تشکر شده 
    56
    تشکر شده در
    41 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل با جوان سرور و پشتیبانی ضعیف

    سلام

    اول از همه انجمن بخش انتقادات و پیشنهادات داره

    دومین مورد بارها و بارها طبق تماس های تلفنی که شما و همکار شما که ابتدا به نام شما با ما در تماس بودند که ماشالله کل تلفن های شرکت از دست ایشون به سطوح در امده بود توضیحات داده شد. این مورد میبایست از طریق تیکت پیگیری میشد که ما از طریق تلفن شما را بارها و بارها راهنمایی کردیم و دریغ از درخواست هزینه بیشتر و یا حتی یک تشکر خشک و خالی! تهش هم الان میبینم حرف از پشتیبانی میزنید که هیچ کم و کسری برای شخص جناب عالی مخصوصا گذاشته نشده و این تهمتی بیش نیست.( پشت دستمو داغ میکنم اگر به امثال شما خوبی کنم)

    میپردازیم اصل ماجرا ، سرور شما توسط دیتاسنتر طبق متن ارائه شده مسدود گردید.طی تماس تلفنی مکرر شما و پیگیری ما ، همانطوری که در متن فوق اعلام شده ، مشکلی توسط سرور شما بوجود امده که میبایست توسط rescue mode حل بشه و بعد فعال سازی بشه که بارها و بارها به شما اطلاع دادیم در صورتی که فعال سازی بشه و دوباره تکرار بشه این دفعه ما هیچ مسئولیتی نداریم. که شما گفتید بنده خدمت هستم و سعی میکنم مشکل را حل کنم و بعد از فعال سازی گفتید مشکل حل شد و کار به اتمام رسید تا ............. دوباره سرور شما بدلیل همان مورد قبلی بسته شد. این بار کاری از دست ما ساخته نیست که میبایست با دیتاسنتر مکاتبه میشد تا فعال نمایند. که با دیتاسنتر مکاتبه و تیک و تیکت کاری انجام شد ولی دیتاسنتر هر بار پاسخ مسخره ای داد و فعال نشد . حتی توسط rescue mode هم تلاش کردیم که اطلاعات دسترسی گرفته بشه که این مورد هم برای این سرور غیرفعال شده بود.پس کاری از دست ما بر نمیاد تا زمانی که دیتاسنتر خودش کاری انجام بده ، همه هم میدونن این دیتاسنتر هر 3 الی 7 روز پاسخ میده و در نتیجه رسید به منقضی شدن سرور و از دسترس خارج شدن سرور ایشون در پنل و در نتیجه عدم توان پیگیری و فعال سازی سرور...

    مشکلاتی ناشی از عدم مدیریت صحیح سرور و ناتوان در حل مشکلات ، چیزی نیست که به من فروشنده مربوط بشه ، شما حتی میتونستید درخواست راهنمایی و حل مشکل توسط خود ما رو بدید ولی ...

    موفق باشید

    اول از همه زمانی که شما جواب 10 تا تیکت رو نمیدید ما هم مجبوریم که تماس بگیریم (البته واقعآ معذرت میخوام که از تلفن استفاده کردم که واسم کلی هزینه برداره!!!!!!)
    حتی تیکتی که ما دادیم رو پاک کردید.
    حدودآ 5 روز با شما تماس گرفتیم که در آخر فهمیدیم که شما ار عمد جواب نمیدید(جالب بود که شماره شهرستان رو جواب مبدادین!!!).
    اقای مسعودی خوب ما هم همون بار دوم بود که به شما گفتم این کار رو انجام بدید. بعد از مشکل دوم قرار شد رسکیو مد بشه تا بعد از خرید سرور جدید منتقل بشه. بنده 2 بار هم با شما تماس گرفتم فرمودین مشکلی نیست اطلاعات میمونه تا زمانی که سرور جدید رو بگیریم.
    انجمن بخش انتقادات و پیشنهادات داره اما یادتون رفته اینم بگید که هرکسی که بیشتر از 100 تا پست داره مجازه که در اون بخش چیزی بزاره.
    ویرایش توسط HAMi : November 16th, 2012 در ساعت 23:47

  2. تعداد تشکر ها ازHAMi به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دلیل پشتیبانی ضعیف پارس پک ؟
    توسط sarmadi_saeid در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: September 20th, 2014, 23:38
  2. پشتیبانی ضعیف xlhost
    توسط abbasb در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: June 27th, 2014, 17:41

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •