سلام
پس از مشکلی که با فرانتورک داشتیم برای خرید سرور به جوان سرور مراجعه کردیم که سرور Kim 16G خریداری شد، اوایل مشکلی نبودکه در تاریخ 10/10/2012 سرور از دسترس خارج شد بعد از ارسال تیکت (عکس شماره (1) ) متوجه شدیم که سرور خاموش شده است، سرور فعال شد،چند بار دیگر این مشکل پیش آمد که از دیتاسنتر اطلاع دادن که هک شده ولی هیچ مدرکی که سرور هک شده است نبود، مشکل دیگر ویندوز سرور بود که در گوشه سمت راست نوشته شده بود تست مد که وقتی از آقای مسعودی مشکل را جویا شدیم گفتند: (ظاهرا مشکل بوجود آمده این مشکل را ممکن است به وجود آورده باشد) بقیه مکالمات را میتوانید در عکس شماره (1) ببینید.
که دوباره سرور بسته شد.بعد از ارسال تیکت آقای مسعودی متن زیر را به ما داد
Votre serveur "ks395441.kimsufi.com" été hacké 0 fois depuis sa livraison.
Ceci est votre premier avertissement, suite à la détection d'un comportement anormal, votre serveur a été désactivé et démarré sur le système de récupération 'Rescue'.
Nous vous invitons donc à vérifier les logs sur votre serveur, et à corriger la faille de sécurité à l'origine du comportement anormal.
Si vous estimez avoir corrigé le problème vous pouvez "cliquer ici" pour réactiver votre serveur dedié.
Vous aurez ensuite la possibilité de désactiver le 'Netboot Rescue' et redémarrer votre serveur.
Toutefois si malgré votre intervention, un nouveau comportement anormal était détecté, votre serveur serait à nouveau désactivé sans possibilité de récupération autre qu'une réinstallation complète du serveur.
که دیتاسنتر گفته سرور شما هک شده در صورتی که دوباره چنین مشکلی پیش بیاد سرور غیرفعال می شود و ...........
که وقتی دوباره سرور باز شد هیچ تغییراتی در سرور ایجاد نشده بود، هیچ اثری از هک شدن نبود.
بعد از چند روز دوباره مشکل پیش آمد که قرار شد سروری دیگر خریداری شود و سرور قبلی در حالت رسکیو مد قرار بگیرد تا بعد از تحویل سرور اطلاعات منتقل شود و آقای مسعودی تضمین کردن که برای انتقال اطلاعات سرور رو باز کنند حتی با ایشان هم برای همین کار 2 بار تماس گرفته شد ولی آقای مسعودی پافشاری کردن که همچین تضمینی ندادن.
سرور دوم خریداری شد که به علت قوانین جدید Kimsufi سرور 3 روز بعد به ما تحویل داده شد.
(عکس شماره (3) )
تیکتی برای باز کردن سرور اول ارسال کردیم که ایشان فرمودن که تا چند دیقه دیگه سرویس شما فعال میشه ولی نشد دوباره چند تیکت دادیم که گفتند به دیتاسنتر تیکت شده است ولی بازم خبری نشد، بعد از چند تیکت گفتند که سرور برای بار دوم بسته شده که بهتون هم اطلاع داده بودیم که برای بار دوم دیگر دست ما نیست وتا 15 روز نه جواب تیکت ها و نه تماس ها را نمی دادند در آخر هم که زنگ زدیم گفتند که از قصد جواب نمی دادن وفقط یک راه دارید و اون هم این هست که سرور رو از اول تمدید کنید شاید دیتاسنتر اجازه دهد اطلاعات را انتقال دهید.


