وضعیت شما رو درک می کنمبله، حدود 2 سال هست که با زرین پال کار می کنیم، اما اینکه طبق تعهد عمل نمی کنند، به تیکت های ما بسیار دیر پاسخ می دهند و به درخواست فوری هم اهمیت نمی دهند یعنی چه؟ اون زمان ها که رقیب نداشتند خیلی بهتر بودند.... این درسته که بهانه پر شدن سقف تراکنش ها را بیارند!؟
حق با شماست ولی خوب وقتی که شما درگاه پرداخت آنلاین دارین اصلا دیگه نباید با زرین پال کار کنید و یا سایر سرویس دهنده های پرداخت انلاین
متاسفانه من میخواستم درگاه بانک ملت بگیرم که سر مدارک و تایید ان ها دچار مشکل شدم! همچنان بانک پارسیان! به همین خاطر با سرویس دهندگان درگاه پرداخت انلاین فعلا کار می کنم و در اولین فرصت درگاهم را تغییر خواهم داد به درگاه مستقیم بانکی
موفق باشید