کلاه برداری نکردید اما بدون شک سهل انگاری و کم کاری کردید
شما می گی که ایمیل زدی ... بررسی کردم بله در اسپم ها پیدا شد!
میگی زنگ زدی که شدیدا تکذیب می کنم... مطلقا تماسی با من گرفته نشده و موبایل من و شماره دفتر همیشه برقرار بوده!

مشخصه که شما صداقت ندارید نمی تونید این مورد و کتمان کنید
چطور ابتدا مشکل از دیتاسنتر بود... بعد شد مشکل هارد و فلان و بهمان و در نهایت مشکلات ارزی!
شما که از ابتدا می دونستید نمی تونید سرور و تمدید کنید همینجا اعلام می کردید و اطلاع می دادین یه جوری که مطمئن بشین کاربر فهمیده... نه اینکه ایمیل بزنید... شاید طرف اصلا ایمیلشو تو این چند روز چک نکنه شاید مثل من بره تو اسپم و خیلی احتمالات دیگه

برای شما مشتری جایگاهی نداشته... من جای شما بودم از کل سرور بکاپ می گرفتم که در صورت بروز مشکل علاوه بر عودت وجه بکاپ هم بدم که بهونه ای نباشه

برگشت پول که وظیفه شرعی اخلاقی و قانونی شماست اما خسارت از دست دادن اطلاعات من و کی متقبل میشه؟ همه چیز برای شما 7 تومنه اما واسه مشتری نیست... من به شخصه حاضر ده ها برابر این مبلغ بدم اما اطلاعات من و بهم برگردونی.... می تونی؟!

پس خودتون و حق به جانب نگیرید و دیگران و محکوم نکنید که چرا اینطور برخورد می کنن