اول اینکه من با شرکت جعلی پارس پرشیا هیچ گفتگویی ندارم، همونطور که بهشون گفتم و خودشون هم گفتن تصفیه حساب از طریق پلیس سایبری در حال پیگیریست.
منتها چون دارین اذهان عمومی رو منحرف میکنید از واقعیت، لازم دونستم این نکات رو بگم:
اولا که نرخ ارز الان 2 ماهه که به همین منوال هست، شما حداقل یکبار هزینه سرور رو با قیمت دو برابر پرداخت کردید. پس عنوان نکنید که یک مرتبه هزینه 3 برابر شده.
ضمن اینکه اگه هزینه 3 برابر شد کاملا اشتباه کردید یه آفری دادین که بعدش مجبور شدین این بلا رو سر مشتری هاتون بیارین.
مطلب بعدی اینکه من به عنوان یکی از همین مشتری های مال باخته با صراحت اعلام میکنم که شما اصلا با بنده هیچ تماسی نداشتین تاحالا. و اینکه شما 3روز قبل از قطع شدن سرور اطلاع دادین اونم از طریق تیکت. در حالیکه موکداً عنوان کردین با همه تماس گرفتین. و یک هفته قبل اطلاع دادین. اگه یک هفته قبل اطلاع دادین که سرور در حال تعمیر است پس چرا 3روز قبل از قطع شدن سرور به من سرور فروختین؟!! این هم دومین کتمان حقیقت از سمت شما
و اما مطلب سوم اینکه شما به مشتری ها عرض کرده بودین هارد سرور مشکل داره.ولی اینجا عنوان کردین که مشکل ارزی بوده که باعث قطع شدن سرور شده.بالاخره کدومش؟! این هم یک مورد دیگه از عدم صداقت شما
و مطلب آخر اینکه سرور شما (فکر کنم روز 25 اکتبر) ظهر قطع شد و شما اعلام کردین که سرور تا شب وصل میشه
فردا صبحش هنوز سرور قطع بود و بالاخره پس از کلی تماس که جواب ندادین اعلام کردین مشکل از سمت دیتا سنتره و تا ظهر حل میشه
ظهر شد شب و تا فردای روز سوم قطعی ادامه داشت و شما جواب هیچ تماس تلفنی یا تیکت رو ندادین. من هم از طریق زرین پال موضوع رو پیگیری کردم. و شما در جواب بعد از گذشت دو روز به جای اینکه مشتری هاتون رو راضی نگه دارید به من تیکت زدین که پول من رو پس نمیدهید. مطمئن باشید عواقب این کار غیر انسانی به زودی گریبانگیر شما خواهد شد.
از مدیر محترم خواهش میکنم اجازه بدن این موضوع در همینجا بر همگان مشخص بشه تا دیگران فریب اینگونه تبلیغات دروغین رو نخورن.