من قبل از خرید لایسنس به شما (و به تمامی دوستان دیگه) اطلاع رسانی نموده ام که سیستم در حال تست و تا وقتی تمام مشکلات سیستم رفع نشده دوره زمانی لایسنس محاسبه نخواهد شد و شما رایگان از آن استفاده میکنید. و شما هم قبول کردین. به هر حال شماره حسابتون رو تیکت کنید پول شما به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.
نرم افزار ما ورژن بندی داره و هر هفته ورژن جدید منتشر خواهد شد و در هر ورژن مشکلات گزارش داده شده رفع خواهد شد. و این موضوع رو خیلی از دوستان دیگه هم که با بنده در ارتباط هستند اطلاع دارند. توقع شما در رابطه با اینکه مشکلات گزارش شده نیم ساعت بعد ( همونطور که تلفنی درخواست نمودید ) حل شود بیجا است.
اون دوستی هم که شما ازش حرف میزنی خودش از مدیران پروژه هست. من در جریان گفتگو های شما بودم.
در کل بهتون پیشنهاد میکنم خودتون رو اصلاح کنید. این رفتار از شما بعیده.