نقل قول نوشته اصلی توسط milade نمایش پست ها
سلام .

بسته به سرویسی که به جناب عالی فروختند داره و مشکل شما . امروزه کمتر شرکتی پشتیبانی نرم افزاری رو برای مشتری قبول میکنه .
اگر مشکل شما در سطح شبکه تا روشن بودن سرویس بوده به ایشون مربوط میشده . در غیر این صورت پاسخ ایشون کاملاً به جا بوده است .

تشکر .
درسته مشكل نرم افزاري رو به پشتيباني مربوط نيست
اما نه نرم افزاري كه از تايم اولي كه سرور تحويل شد مشكل داشته

الان شما جنس برقي هم از مغازه دار ميخريد تا 24 ساعت حق تست داره و مشكلي پيش بياد ببريد مغازه تعويض ميكنه
اما بعد از 24 ساعت مشكل پيش بياد بايد ببريد خدمات پس از فروش گارانتي

منضظور من نرم افزاري بود كه از همون تحويل سرور مشكل داشت