سلام
دوستان من فکر میکنم جزء از اولین مشتری هاشون هستم.
از اون اول پشتیبانیشون خوب بوده و هنوزم هست. همین که تغییر رفتار ندادند خیلی خوب هست. از نظر من کیفیت سرو 50% قضیه هستش، 50% هم رفتار پشتیبانی مهم هستش.
سلام
دوستان من فکر میکنم جزء از اولین مشتری هاشون هستم.
از اون اول پشتیبانیشون خوب بوده و هنوزم هست. همین که تغییر رفتار ندادند خیلی خوب هست. از نظر من کیفیت سرو 50% قضیه هستش، 50% هم رفتار پشتیبانی مهم هستش.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)