بانک پارسیان سیاست پاسخگوییش اینه:
1- اول میگه ما مشکلی نداریم ! شما برو ادرس وب سرویس رو عوض کن به اون یکی سرور !! (حالا درگاهی که سالم بوده داشته کار میکرده چه نیازی به تغییر ادرس داره؟) اینجوری ملت رو میزارن سر کار
2- بعد شما میای میگی من با دو تا وب سرویس امتحان کردم وصل نمیشه ! میگه پورت 27635 حتما بسته است ما مشکلی نداریم ! برو سراغ پشتیبانی هاست و مجدد سرکار ...
3- بعد که شما میری چک می کنی پورت هم بازه ! ولی ارتباط برقرار نمیشه میگه خب انگار ما یه مشکلی داریم ولی تقصیر مخابراته ! به مخابرات نامه زدیم که چرا بستی و فلان ...