-
October 8th, 2012, 23:23
#51
عضو انجمن
پاسخ : *~* اطلاعیه مهم برای کاربران وارزهاست در مورد قطعی دو سرور آلمان *~*
1- اگه آقای هوشیار می خواست برای مثال جیم بزنه و کلاهبرداری کنه ! می تونست راحت به کاربر ها بگه ! از این ماه سرویس تمدید نکنید ماه آخر کار است ! ( پس 100% نظریه کلاهبرداری اشتباه است )
2- ولی جند تا انتقاد دارم ! چرا از روند مذاکرات ما رو با خبر نمی کنند ! یعنی واقعا مشتریانشون اینقدر بی ارزش هستند که حاضر نیستند یک پست بدهند ؟
3- خیلی خوب می شد که جناب هوشیار به سیم کارتهای خاموش که خریدند هم یک سر می زدند ! واللا قبل از اینکه این مشکلات پیش بیاید من به اون شماره هم زنگ زدم ولی متاسفانه خاموش بوده ! این جنبه جالبی نداره !
امیدوارم جناب هوشیار به خودشون بیایند و پاره ای توضیحات تکمیلی درباره روند مذاکرات امروز اعلام کنند ! می ترسم این مذاکرات هم مثل مذاکرات گروه 5+1 بشه که هر یکماه انجام میشه ! و ما بمونیم و حوضمون !
با آرزوی برگشت و آپتایم وارز هاست !
افشار
ویرایش توسط ServerDL.com : October 9th, 2012 در ساعت 01:40
سهامی خاص - سرور پردازان پرنیان شرق - شماره ثبت 46362
Contact us : +98.9128725054 - Office : +98.5138473327 +98.5138473328 ----- http:/ServerDL.com ----- Mail : Admin[@]ServerDL.com
------------- (
فروش اقساطی و بدون ستاپ هتزنر آلمان -
کلیک ) (
نماینده نقره ای Redstation انگلستان در ایران -
کلیک ) -------------
آدرس دفتر : مشهد - بلوار احمدآباد - خیابان راهنمایی - نبش راهنمایی 3 - مجتمع تجاری زهره - ط3 واحد 15
-
تعداد تشکر ها ازServerDL.com به دلیل پست مفید
-
October 8th, 2012 23:23
# ADS
-
October 9th, 2012, 00:36
#52
پاسخ : *~* اطلاعیه مهم برای کاربران وارزهاست در مورد قطعی دو سرور آلمان *~*
تکلیف چیه؟
چرا جوابی از روند مذاکرات انجام شده را نمی دهند ؟
این عدم جواب گوئی تا چقدر ادامه خواهد یافت؟
-
-
October 9th, 2012, 01:10
#53
عضو انجمن
پاسخ : *~* اطلاعیه مهم برای کاربران وارزهاست در مورد قطعی دو سرور آلمان *~*
من یک نکته دیگه رو باید بهش اشاره کنم با حرف های دوست خوبمون اقای افشار کاملا موافق هستم ولی با این وضع کار پیش نمیره و در جواب دوستانی که راحت نشستن و میگن دارید شایعه پراکنی میکنید همون قدری که اقای هوشیار جلوی مشتری هاشون مسئول هستند و باید پاسخ گ باشند از لحاظ وجدان کاری ما هم به این شکل با این وضع جوابی نداریم به مشتری ها بدیم و معلوم نیست باید تا کی صبر کرد
بالا هم اشاره کردم میتونن سایت رو موقت بالا بیارن و مشتری هارو با یک ایمیل در جریان بگذارند تجربه نشون داده اخر سر نتیجه ای که دیتا سنتر در این گونه موارد میده از بین رفتن کلی اطلاعات و سرور هست .
من که به شخصه امید وارم تا فردا درست شه اگر هم نشد با دوستان دیگه فعالیت میکنم.
-
تعداد تشکر ها از sshiran به دلیل پست مفید
-
October 9th, 2012, 01:45
#54
عضو انجمن
پاسخ : *~* اطلاعیه مهم برای کاربران وارزهاست در مورد قطعی دو سرور آلمان *~*
با سلام خدمت همه
بنده فقط نظر شخصیم رو بیان میکنم و بس ./
تعدادی از این دوستان که مشتری های وارز هستن رو میشناسم البته دورادور ! همه میان یه چیزی میگن ! آقا گوشیش خاموشه ؟ خب فرض روشنه ؟ شما و من و 20 تایه دیگه زنگ میزنن آقا چی شد و گرفتاریم بدبخت داریم شدیم اعتبارمون رفت یه کاری بکن ! هممون تقریبا تو این مایه ها بیان میکنیم حالا ایشون چی بگه رفتنی نیست بره دیتا سنتر بگه هاردو بدین تلفنی بقالی نیست کار راه بندازن .
سرور اگه خریدنی بود و مشکل همه حل میشد تا حالا حتما خریده بود میداد مشکل حل میشد.
یه پنج شنبه و جمعه اینجا تعطیله یه شنبه یکشنبه اونور میمونه 3 روز که اونم خارجی یه تا بیاد بدونه قضیه چیه خورده به تعطیلی یادش رفته ! اینارم بگذریم اون چیزی که الان برای من و شما مهم هست اطلاعات هست که برای اونی که سرور میده یعنی دیتا سنتر اصلا براش مهم نیست !
البته ینده نه وارز هاست رو درست میشناسم نه مراوده ای داشتم !
اما با آقای کوهی و فرانتورک و گذرگاه جهانی داشتم که منو به خاک سیاه نشوندن طی 2 ماه اعتبار ما رو صفر کردن!
الانم وارز چیکار میتونه بکنه واقعا یکم فکر کنید هزینه ماهانه سرور 100 یورو نه 150 یورو بیشتر بود ؟ اگه به ریال تبدیل کنیم زیاد هست اما اونا با نرخ ما حساب نمیکنن با در آمد خودشون میگن بابا 100 یورو دیگه چیه ! پس اونا با این تفکر و ارزش دنبال کار ما هستن و اما ما اینجا 6 تایی جمع میشیم این 100 یورو رو جمع و جور کنیم! میگم چه کار مهم و بزرگی داریم !>
زیاد خودتون رو ناراحت نکنید به نظر من کار آخر رو الان انجام بدین شروع کنین از بک آپ ها و اطلاعات یوزرها استارت بزنید میدونم سخته اما مگه چاره دیگه هم هست ؟
ویرایش توسط ezat1 : October 9th, 2012 در ساعت 01:51
شماره تماس : 77395636-021
09123083389
09364058006
yahoo ids : server.click | serverclick
-
-
October 9th, 2012, 01:57
#55
عضو انجمن
پاسخ : *~* اطلاعیه مهم برای کاربران وارزهاست در مورد قطعی دو سرور آلمان *~*

نوشته اصلی توسط
ezat1
با سلام خدمت همه
بنده فقط نظر شخصیم رو بیان میکنم و بس ./
تعدادی از این دوستان که مشتری های وارز هستن رو میشناسم البته دورادور ! همه میان یه چیزی میگن ! آقا گوشیش خاموشه ؟ خب فرض روشنه ؟ شما و من و 20 تایه دیگه زنگ میزنن آقا چی شد و گرفتاریم بدبخت داریم شدیم اعتبارمون رفت یه کاری بکن ! هممون تقریبا تو این مایه ها بیان میکنیم حالا ایشون چی بگه رفتنی نیست بره دیتا سنتر بگه هاردو بدین تلفنی بقالی نیست کار راه بندازن .
سرور اگه خریدنی بود و مشکل همه حل میشد تا حالا حتما خریده بود میداد مشکل حل میشد.
یه پنج شنبه و جمعه اینجا تعطیله یه شنبه یکشنبه اونور میمونه 3 روز که اونم خارجی یه تا بیاد بدونه قضیه چیه خورده به تعطیلی یادش رفته ! اینارم بگذریم اون چیزی که الان برای من و شما مهم هست اطلاعات هست که برای اونی که سرور میده یعنی دیتا سنتر اصلا براش مهم نیست !
البته ینده نه وارز هاست رو درست میشناسم نه مراوده ای داشتم !
اما با آقای کوهی و فرانتورک و گذرگاه جهانی داشتم که منو به خاک سیاه نشوندن طی 2 ماه اعتبار ما رو صفر کردن!
الانم وارز چیکار میتونه بکنه واقعا یکم فکر کنید هزینه ماهانه سرور 100 یورو نه 150 یورو بیشتر بود ؟ اگه به ریال تبدیل کنیم زیاد هست اما اونا با نرخ ما حساب نمیکنن با در آمد خودشون میگن بابا 100 یورو دیگه چیه ! پس اونا با این تفکر و ارزش دنبال کار ما هستن و اما ما اینجا 6 تایی جمع میشیم این 100 یورو رو جمع و جور کنیم! میگم چه کار مهم و بزرگی داریم !>
زیاد خودتون رو ناراحت نکنید به نظر من کار آخر رو الان انجام بدین شروع کنین از بک آپ ها و اطلاعات یوزرها استارت بزنید میدونم سخته اما مگه چاره دیگه هم هست ؟
راجب تلفن همراه با شما موافق هستم !
ولی ایشون می تونست حداقل این تاپیک رو آپدیت کنه ؟
یک جاب درست بده ؟
حداقل می گفته نمیشه آقا برید پی زندیگیتون !
ما الان موندیم بین زمین و هوا !
من که تقریبا دارم از دوباره سیستم رو ربروز می کنم !
ولی طبق تجربه ای که من در گذشته داشتم معمولا دیتاسنتر یک فرصت مثلا 12 ساعته به کاربر می دهد تا اطلاعات رو انتقال بده !
بعدشم اینکه ایشون نباید 5 سنبه و جمعه رو برای خودش تعطیل کنه ! و قاعدتا نیز همچین کاری رو انجام نمی دهد .
ولی امروز از ظهر به وقت ایران تقریبا ساعت 2 دیتاسنتر فعالیت هفتگی خودش رو آغاز کرده !
دیگه باید یک جوابی می داد تا الان ؟
آقای هوشیار دارند از صبر کاربران به نظرم سو استفاده می کنند !
باید یک جوابی بدهند ! هرچند جواب نا خوشایند !
سهامی خاص - سرور پردازان پرنیان شرق - شماره ثبت 46362
Contact us : +98.9128725054 - Office : +98.5138473327 +98.5138473328 ----- http:/ServerDL.com ----- Mail : Admin[@]ServerDL.com
------------- (
فروش اقساطی و بدون ستاپ هتزنر آلمان -
کلیک ) (
نماینده نقره ای Redstation انگلستان در ایران -
کلیک ) -------------
آدرس دفتر : مشهد - بلوار احمدآباد - خیابان راهنمایی - نبش راهنمایی 3 - مجتمع تجاری زهره - ط3 واحد 15
-
تعداد تشکر ها از ServerDL.com به دلیل پست مفید
-
October 9th, 2012, 02:00
#56
عضو انجمن
پاسخ : *~* اطلاعیه مهم برای کاربران وارزهاست در مورد قطعی دو سرور آلمان *~*

نوشته اصلی توسط
ezat1
با سلام خدمت همه
بنده فقط نظر شخصیم رو بیان میکنم و بس ./
تعدادی از این دوستان که مشتری های وارز هستن رو میشناسم البته دورادور ! همه میان یه چیزی میگن ! آقا گوشیش خاموشه ؟ خب فرض روشنه ؟ شما و من و 20 تایه دیگه زنگ میزنن آقا چی شد و گرفتاریم بدبخت داریم شدیم اعتبارمون رفت یه کاری بکن ! هممون تقریبا تو این مایه ها بیان میکنیم حالا ایشون چی بگه رفتنی نیست بره دیتا سنتر بگه هاردو بدین تلفنی بقالی نیست کار راه بندازن .
سرور اگه خریدنی بود و مشکل همه حل میشد تا حالا حتما خریده بود میداد مشکل حل میشد.
یه پنج شنبه و جمعه اینجا تعطیله یه شنبه یکشنبه اونور میمونه 3 روز که اونم خارجی یه تا بیاد بدونه قضیه چیه خورده به تعطیلی یادش رفته ! اینارم بگذریم اون چیزی که الان برای من و شما مهم هست اطلاعات هست که برای اونی که سرور میده یعنی دیتا سنتر اصلا براش مهم نیست !
البته ینده نه وارز هاست رو درست میشناسم نه مراوده ای داشتم !
اما با آقای کوهی و فرانتورک و گذرگاه جهانی داشتم که منو به خاک سیاه نشوندن طی 2 ماه اعتبار ما رو صفر کردن!
الانم وارز چیکار میتونه بکنه واقعا یکم فکر کنید هزینه ماهانه سرور 100 یورو نه 150 یورو بیشتر بود ؟ اگه به ریال تبدیل کنیم زیاد هست اما اونا با نرخ ما حساب نمیکنن با در آمد خودشون میگن بابا 100 یورو دیگه چیه ! پس اونا با این تفکر و ارزش دنبال کار ما هستن و اما ما اینجا 6 تایی جمع میشیم این 100 یورو رو جمع و جور کنیم! میگم چه کار مهم و بزرگی داریم !>
زیاد خودتون رو ناراحت نکنید به نظر من کار آخر رو الان انجام بدین شروع کنین از بک آپ ها و اطلاعات یوزرها استارت بزنید میدونم سخته اما مگه چاره دیگه هم هست ؟
درسته ما هم خیلی با احترام میگیم لااقل تکلیف رو مشخص کنید و حداقل اینجا پاسخ گو باشید توی پستی که خودشون برای اطلاع ما باز کردند
مسئله دیگه هم که هست من فاکتور لایسنس cpanel رو یک هفته قبل این مشکل صادر و پرداخت کرده بودم حتی اقدام به تمدید اون هم نکردن برای همین من شکم داره بیشتر میشه باور کنید دست خودم نیست از طرفی هم دست رسی قطع شده امید وارم هرچه زودتر به نتیجه برسیم.
پیشنهاد من به دوستان اینه حداقل بک آپ های لازم رو تهیه کنن در صورت وقوع اتفاق خواصی به مشکل بر نخورند.
-
-
October 9th, 2012, 02:31
#57
عضو انجمن
پاسخ : *~* اطلاعیه مهم برای کاربران وارزهاست در مورد قطعی دو سرور آلمان *~*
قصد تخریب ندارم ولی این طور که داره پیش میره داره مثل فرانتورک میشه امیدوارم تا چند ساعت دیگه این مشکل حل بشه در غیر این صورت به نظر میرسه صبر بی فایده هست
-
-
October 9th, 2012, 03:09
#58
عضو انجمن
پاسخ : *~* اطلاعیه مهم برای کاربران وارزهاست در مورد قطعی دو سرور آلمان *~*
فقط میتونم بگم کاری که گذرگاه یا هتزنر به جناب هوشیار کرد کاره هیچ دشمن هم نمیشه
Telegram: mehdi_niromandan
-
-
October 9th, 2012, 03:58
#59
پاسخ : *~* اطلاعیه مهم برای کاربران وارزهاست در مورد قطعی دو سرور آلمان *~*
الان چندین ساعته که مدیریت وارز هاست تایپیک رو آپدیت نکرده حالا داستان هر چی باشه ولی پاسخگویی به مشتری از همه چیز مهمتره حالا ایشون هر 24 ساعت لاقل یکبار بیاد بنویسه که کار پیش نرفت و هنوز مشکل هست به هر حال یک جوابی میدن ولی الان چندین ساعته که تایپیک رو هم آپ نمیکنه!!!!!!!
جناب مدیریت شما که اون موقعی که سایت برقرار بود و کاربر تایپیک باز می کرد بعد می گفتید این مساله یا اون موضوع مربوط به کارمندا میشد بعد تایپیک رو ارجاع می دادید به کارمندان حالا اون کارمندا کجا هستند که جواب مردم رو بدند!!!!!
معمولا بکاپ میگیرن برا همچین روزایی چرا اون سایت رو با یه هاست دیگه بالا نمیارید که لاقل به جایی این که مردم اینجا تو سر و کله خودشون بزنن بیان اونجا و کارمندای همیشه در صحنه جوابگو باشند!!!
حالا یه بنده خدایی 6 ماه از شما یه vps میگیره اون زیاد ضرر نمیکنه ولی اون بنده خدایی که نمایندگی میگیره لاقل باید یه کاری براش بشه!!!!!
فوقش با این وضعیت قید سرور رو می زنیم میریم جایی که لاقل برا همچین روزایی برنامه ریزی داشته یاشه نه اینکه همچین مشکلی پیش بیاد و خودش سردرگم باشه!!!
همه این حرفا به کنار
شما بیاید همین تایپیک رو آپ کن لاقل هر 24 ساعت تا بدونیم هستید حالا بقیش به کنار
موفق باشید
-
تعداد تشکر ها از shiraz-star به دلیل پست مفید
-
October 9th, 2012, 10:22
#60
عضو انجمن
پاسخ : *~* اطلاعیه مهم برای کاربران وارزهاست در مورد قطعی دو سرور آلمان *~*

نوشته اصلی توسط
Mehdi_Enter
فقط میتونم بگم کاری که گذرگاه یا هتزنر به جناب هوشیار کرد کاره هیچ دشمن هم نمیشه

میشه برای ما مسئله این گذرگاه رو روشن کنید کی هستند چه کاره هستند سایتشون و .....
-