نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 76

موضوع: *~* اطلاعیه مهم برای کاربران وارزهاست در مورد قطعی دو سرور آلمان *~*

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #20
    عضو انجمن ServerDL.com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    631
    تشکر تشکر کرده 
    1,043
    تشکر تشکر شده 
    1,393
    تشکر شده در
    977 پست

    پیش فرض پاسخ : *~* اطلاعیه مهم برای کاربران وارزهاست در مورد قطعی دو سرور آلمان *~*

    نقل قول نوشته اصلی توسط ezat1 نمایش پست ها
    با سلام خدمت همه
    بنده فقط نظر شخصیم رو بیان میکنم و بس ./
    تعدادی از این دوستان که مشتری های وارز هستن رو میشناسم البته دورادور ! همه میان یه چیزی میگن ! آقا گوشیش خاموشه ؟ خب فرض روشنه ؟ شما و من و 20 تایه دیگه زنگ میزنن آقا چی شد و گرفتاریم بدبخت داریم شدیم اعتبارمون رفت یه کاری بکن ! هممون تقریبا تو این مایه ها بیان میکنیم حالا ایشون چی بگه رفتنی نیست بره دیتا سنتر بگه هاردو بدین تلفنی بقالی نیست کار راه بندازن .
    سرور اگه خریدنی بود و مشکل همه حل میشد تا حالا حتما خریده بود میداد مشکل حل میشد.
    یه پنج شنبه و جمعه اینجا تعطیله یه شنبه یکشنبه اونور میمونه 3 روز که اونم خارجی یه تا بیاد بدونه قضیه چیه خورده به تعطیلی یادش رفته ! اینارم بگذریم اون چیزی که الان برای من و شما مهم هست اطلاعات هست که برای اونی که سرور میده یعنی دیتا سنتر اصلا براش مهم نیست !
    البته ینده نه وارز هاست رو درست میشناسم نه مراوده ای داشتم !
    اما با آقای کوهی و فرانتورک و گذرگاه جهانی داشتم که منو به خاک سیاه نشوندن طی 2 ماه اعتبار ما رو صفر کردن!
    الانم وارز چیکار میتونه بکنه واقعا یکم فکر کنید هزینه ماهانه سرور 100 یورو نه 150 یورو بیشتر بود ؟ اگه به ریال تبدیل کنیم زیاد هست اما اونا با نرخ ما حساب نمیکنن با در آمد خودشون میگن بابا 100 یورو دیگه چیه ! پس اونا با این تفکر و ارزش دنبال کار ما هستن و اما ما اینجا 6 تایی جمع میشیم این 100 یورو رو جمع و جور کنیم! میگم چه کار مهم و بزرگی داریم !>

    زیاد خودتون رو ناراحت نکنید به نظر من کار آخر رو الان انجام بدین شروع کنین از بک آپ ها و اطلاعات یوزرها استارت بزنید میدونم سخته اما مگه چاره دیگه هم هست ؟
    راجب تلفن همراه با شما موافق هستم !
    ولی ایشون می تونست حداقل این تاپیک رو آپدیت کنه ؟
    یک جاب درست بده ؟
    حداقل می گفته نمیشه آقا برید پی زندیگیتون !
    ما الان موندیم بین زمین و هوا !
    من که تقریبا دارم از دوباره سیستم رو ربروز می کنم !
    ولی طبق تجربه ای که من در گذشته داشتم معمولا دیتاسنتر یک فرصت مثلا 12 ساعته به کاربر می دهد تا اطلاعات رو انتقال بده !
    بعدشم اینکه ایشون نباید 5 سنبه و جمعه رو برای خودش تعطیل کنه ! و قاعدتا نیز همچین کاری رو انجام نمی دهد .
    ولی امروز از ظهر به وقت ایران تقریبا ساعت 2 دیتاسنتر فعالیت هفتگی خودش رو آغاز کرده !
    دیگه باید یک جوابی می داد تا الان ؟
    آقای هوشیار دارند از صبر کاربران به نظرم سو استفاده می کنند !
    باید یک جوابی بدهند ! هرچند جواب نا خوشایند !
    سهامی خاص - سرور پردازان پرنیان شرق - شماره ثبت 46362
    Contact us : +98.9128725054 - Office : +98.5138473327 +98.5138473328 ----- http:/ServerDL.com ----- Mail : Admin[@]ServerDL.com
    ------------- ( فروش اقساطی و بدون ستاپ هتزنر آلمان - کلیک ) ( نماینده نقره ای Redstation انگلستان در ایران - کلیک ) -------------
    آدرس دفتر : مشهد - بلوار احمدآباد - خیابان راهنمایی - نبش راهنمایی 3 - مجتمع تجاری زهره - ط3 واحد 15

  2. تعداد تشکر ها از ServerDL.com به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 30th, 2014, 17:59
  2. نرم افزار عینک فروشی برنامه عینک سازی
    توسط larsa.soft در انجمن فروش انواع اسکریپت،سیستم عامل،نرم افزار و ..
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: October 14th, 2014, 23:04

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •