تا اینجا وایستادیم تا کلیه نظرات رو بشنویم از دوستانی که نظر مثبت و منفی دادند در هر حالت تشکر میکنیم. هر چند کاربر کاملا حرکت غیر اخلاقی نموده و بدلیل اینکه ما درخواست های نابجای کاربر رو رد کردیم ما رو .... خطاب میکنند.
اول از همه کاربر باید بدونه که با تهدید کارش پیش نمیره. تماس و تهدید ما و یا تاپیک زدن هیچ تاثیری در روند کار مشتری نخواهد داشت. با اینکه در این مورد حق با کاربر نیست.
زمانی که کاربر 1- پرداخت سرویس را به موقع انجام نمیدهد یعنی سرویس را کنسل مینماید و سرویس را ما خاموش میکنیم تا زمانی که پرداخت انجام بشه تا فعال بشه.(این حق ما هست و هیچ ربطی به مشتری مداری نداره)
اول از همه باید معنی مشتری مداری رو بدونید و بعد اظهار نظر کنید . مشتری مداری این نیست که دولا بشید و غلام مشتری باشید.مشتری مداری قبل از اینکه مفهومی سودگرا باشه، یک ضرورت انسانی هست. مشتری کیست؟ کسی به غیر از من و شما که مدام جایمان را با هم عوض می کنیم؟ پس، آیا من و شما به احترام و توجه و درک متقابل نیاز نداریم؟ پس اساسا بنده به عنوان سرویس دهنده بدلیل اینکه حق خودمان را میخواهیم دریافت کنیم ، از نظر شما مشتری مدار نیستیم :|
زمانی که شما یک جنسی رو میاید سوال میپرسید میگید فلان قطعه چند؟ بنده بهتون اعلام میکنم x تومان . ولی با توجه معضلات اقتصاد فعلی کشور که هیچ قیمتی حتی برای نیم ساعت هم ثبات نداره و همه چیز با ارز بالا و پایین میشه . بالطبع ما هم انباری ارز نداریم . ما نیز همگام با افزایش و کاهش نرخ ارز برای بقای خود نرخ سرویس هامون رو عوض میکنیم. اول از همه افزایش نرخ قبلا اعلام شده بود. و دوما شما اگر دقت کنید بعد از 2روز میاید، میخواید سرویسی که 2روز پیش یک قیمتی کرده بودید رو الان با همان قیمت پرداخت کنید. در حال حاضر با توجه به نوسانات ارز اصلا این امر امکان پذیر نیست.
در هر حالت فکر میکنم با توجه به اینکه پرداخت فاکتورتون رو انجام دادید. خودتون متوجه شدید که مشکل از کدام سمت بوده.