
نوشته اصلی توسط
Iranizi
درست گفتند با هر کس باید مثل خودش حرف زد. کلی شقی رو هم نشونت میدم جناب تا بفهمی اینقدرم که به نظر میاد هرتی پرتی نیست.
شما وظیفه داری دلیل بسته شدن سرویس رو به مشتری اعلام کنی. نه اینکه بعد سه روز جواب بدی دیگه دسترسی ندارم. شما وقتی دسترسی داشتی باید به من اعلام میکردی. (البته اگر فرض بگیریم که داری راست میگی)
سرویس که من سه روز گرفتم و هیچی روش نیست و حتی هنوز پسورد دیفالتش هم عوض نشده معلوم نیست 25 تا ابیوزز کجا داشته و هک هم شده!
تو 2000 تا مشتری هم داشته باشی به من ربطی نداره. سرویس فروختی باید جوابگو باشی.