سلام.
برای بهتر فهمیدن علت دریافت و همینطور زمان آن، حتماً گزارش را به دقت بخوانید تا مشخص شود اولاً گزارش در چه تاریخی ارسال شده و دوماً علت واقعی چی بوده.
متاسفانه باید عرض کنم که بعضی از فروشندگان ایرانی کماکان روش صحیح خواندن abuse ها رو نمی دونند و بدون اینکه به دقت مورد را مطالعه کنند، یک پاسخ بی فایده ارسال می کنند که مشکل برطرف شد و در عمل هیچ اقدامی انجام نمی دهند و پس از مسدود شدن آی پی (یا در بعضی دیتاسنتر ها سرور اصلی) شروع به خواهش و التماس و در بعضی موارد تحدید و فهاشی می کنند.
تمام این موارد ناشی از بی دقتی افراد هست و عملاً هیچ چیز دیگر باعث بروز این مشکلا نیست، بنده دوستانی دارم که در Hetzner سرور دارند (غیر ایرانی) و بیش از 3 سال هست که در حال فعالیت با این دیتاسنتر هستند و سرور مجازی می فروشند ولی سالانه بیش از 1 گزارش دریافت نمی کنند.
علت اصلی رعایت کردن قوانین هست، به کاربر به *دروغ* نمی گویند که سرور وارز هست در صورتی که عملاً چنین سروری وجود خارجی ندارد!
در هر حال پیشنهاد می کنم با هر دیتاسنتری که کار می کنید، حتماً مواظب باشید که دقت عمل رو فراموش نکنید.
با تشکر.