شما اگه یک سرور استیبل و مدرن داشته باشید ... نیازی نیست بابت پشتیبانی نگران باشید.
در ضمن فکر می کنم اقای مظفری لول ها رو برعکس گفتند.
و در آخر اینکه در هاست اون چیزی که مهم تر از همه است صداقت داشتن و انسان بودن هست.
شما اگه یک سرور استیبل و مدرن داشته باشید ... نیازی نیست بابت پشتیبانی نگران باشید.
در ضمن فکر می کنم اقای مظفری لول ها رو برعکس گفتند.
و در آخر اینکه در هاست اون چیزی که مهم تر از همه است صداقت داشتن و انسان بودن هست.
ارتباط تلگرامی با بخش فروش : pardisho@
داشتن یک سرور خوب نیاز شما رو به پشتیبان کم میکنه اما شما رو از پشتیبان بی نیاز نمیکنه.
وقتی میدونی پشتیبان خوبه و پشتت گرمه خیالت راحته!
Levelهار رو برعکس نگفتم!
Level 1 = Expected to deal with 98% of all incoming calls. these guys can be champions...or champignons...depends on the company
Level 2 = Out of that 2%, 98% of stuff stops here. If they can't fix it, it probably needs re-engineering.
Level 3 = Engineering Level, advanced fault replication / resolution. Code bugs, etc. there basically isn't anything higher. If it can't be fixed here, it can't be fixed.
System Administrator
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)